Nog twee weekjes

Hallo allemaal!

Welkom op mijn reisweblog. Ik zal de komende maanden hier verhaaltjes op plaatsen om jullie een beetje op de hoogte te houden van wat ik zoal doe en beleef.

Vandaag is het nog precies 2 weken voordat ik vertrek, en op deze tijd zit ik dan ook al in het vliegtuig richting Bangkok! Ik vertrek rond half 3 van Schiphol en de vlucht zal een uurtje of 11 gaan duren. Ik ben me er nog niet helemaal van bewust dat ik over twee weken al in Thailand zit, maar dat komt vast omdat ik het nu nog druk heb met school. De belangrijkste voorbereidingen zijn al gedaan en ik moet alleen m'n tas nog inpakken. Dat wordt een hels karwei aangezien ik maar 20kg bagage mee mag nemen. Ach, dat komt ook wel goed!

Gisteravond hadden m'n lieve vriendinnetjes een verassings-afscheidsfeestje gehouden en dat was toch zeker erg geslaagd! Ik wil dan hierbij ook iedereen bedanken voor zijn/haar aanwezigheid, ik vond het erg leuk!!

Bedankt iedereen voor de gezelligheid, en tot de volgende blog

Marjon

Reacties

Reacties

Alfons

Cool dat je toch voor reismee.nl hebt gekozen! :)
Ik wens je een hele goede tijd in Thailand!

melissa

nou ik ga je zeker volgen .
k spreek je vast nog wel ...zo niet....
Dan heel veel plezier in thailand

"Tante" Lida

Marjon,

Toi Toi Toi daar in Thailand, heel veel succes!

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!