Gone fishin'

Buenos Dias,

Ik hoorde hier en daar dat het alweer tijd werd voor een update. Hier is die dan, buckle up and enjoy the ride! Afgelopen week heb ik echt een leuke week gehad. In mijn vorige blog had ik al verteld dat we de eerste groep van het seizoen binnen kregen. Vanaf het weekend was het dus al een drukte van belang en het is echt leuk om een groep mee te maken. De helft van de week zijn we dus voornamelijk bezig geweest met werken.

Op donderdag was het weer tijd voor onze wekelijkse salsales. Omdat de les prompt verplaatst was naar de donderdagavond was het extreem rustig en kregen we (Kay, Annelies en ik) les met z'n drieen. Een prive les is natuurlijk nooit verkeerd, en je hebt wat meer begeleiding bij het leren. Ik moet zeker nog even oefenen want ik ben toch wel een beetje houterig.

Vrijdagmiddag ben ik wezen vissen samen met Prem, en later kwam Sandra er ook gezellig bij. Helemaal voorbereid zijn we bij Chesterfields gesetteld om grote vissen te gaan vangen! Helaas mochten onze pogingen niet baten want vissen vangen was er niet bij. En wat doe je om het verdriet tegen te gaan? Juist, lunchen bij Chesterfields, wat uiteraard wel erg geslaagd was. Als je geen vissen vangt, dan moet je ze maar eten. Of zoals A.K. Best ook wel zegt: 'The fishing was good; it was the catching that was bad'.

Omdat we geen zin hadden om te koken, en op aanraden van een aantal mensen, zijn Laura, Annelies en Ik uit eten gegaan bij Chesterfields. Het restaurant is gelegen aan het water en het heeft een gezellige inrichting. Het eten was lekker en het was verder ook erg gezellig. Later op de avond zijn we met z'n vieren (Laura, Annelies, Danique en ik) richting de Soggy Dollar Bar gegaan om het weekend goed in te luiden! En ik moet zeggen dat dit een zeer geslaagde avond was. Na de Soggy Dollar bar waren we toch nog niet helemaal uitgefeest en zijn we nog naar Golden Eyes geweest. Golden Eyes is een vrij degelijke stripclub op loopafstand van de Soggy Dollar. Het is hier vrij normaal om na het stappen nog door te gaan naar een stripclub, en dat was te zien want veel Soggy Dollar bezoekers waren ook te vinden in Golden Eyes.

Zaterdagmiddag waren we met z'n drieen op een missie om een ‘nieuw' strand te ontdekken. Na enige tijd rijden waren we eruit, en het werd ‘Baie Longue' aan de Franse kant. Zoals de naam al zegt is Long Bay een uitgerekt strand. De zee inkomen is enigzins tricky aangezien je rotsen en een sterke stroming moet trotseren, maar dan kun je ook lekker zwemmen in het heldere water. Verder is het strand ook erg geschikt om bij te komen van de voorgaande avond, aangezien het er heerlijk rustig was.

Normaal gesproken zijn we allemaal moe van de vrijdagavond en doen we vrij weinig op de zaterdagavond. Maar omdat bijna niemand was wezen stappen had iedereen wel zin om ergens naartoe te gaan. Wij zijn met z'n vieren (Prem, Sandra, Annelies en ik) naar Soggy Dollar geweest, waar Prem's collega's ook zaten. We zijn niet zo heel lang geweest, maar het was toch wel erg gezellig om er even uit te zijn. En ach, zo ben je tenminste ook nog een beetje fit voor de gebruikelijk ‘zondag op het strand'.

En heel verassend hebben wij de zondag dus doorgebracht op Mullet Bay. We hebben eerst heerlijk uitgeslapen, voor Colin gezongen (want die was jarig) en daarna hebben we Joshua opgehaald van zijn werk en zijn we richting het strand vertrokken. Het blijft heerlijk om elke zondag op het strand door te brengen. En ja, ik moet mijn kleurtje natuurlijk wel blijven bijwerken! De avond stond in het teken van Colin's verjaardag. Er was een verassingsfeestje voor hem georganiseerd en verrast dat was hij zeker. Gelukkig begon het al vroeg, zo konden we ook op tijd op bed, want maandag moest er gewoon weer gewerkt worden. En zo sta je je haar te borstelen en zo loopt er opeens een supergrote (giftige) duizendpoot door de kamer. Gevolg: ik gillen, Annelies gillen. Ik heb een stoere man van buiten gevraagd om alsjeblieft het ongedierte uit onze kamer te halen, en uiteraard dachten ze eerst dat ik me aanstelde. Toen ze (jaja, twee stoere mannen en een stoere vrouw) in onze kamer kwamen schrokken ze toch ook wel van wat ze zagen. Gelukkig deinsden ze niet terug en hebben ze hem gepakt en vermoord. Ja dan is het beest weg, maar dan moet je ook nog gaan slapen. Paranoide als ik was heb ik eerst de hele kamer gesprayed met Baygon (kills flying and crawling insects, yeah!) en ben toen vredig gaan slapen.

Zo dit was met het weekje wel weer! Veel geleerd en veel gedaan! Bedankt voor alle reacties

Laughing

Tot de volgende blog!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

Lidl, is goedkoop

een duizendpoot... een giftige duizendpoot... ieuw. bijna al een hartaanval van enkele kakkerlakken, denk niet dat ik dit had overleefd. maar gelukkig heb jij al enige skills ontwikkeld in het bestreiden van ongedierte, namelijk mensen om hulp vragen die de beestjes WEL echt doodmaken. en je niet achterna gaan met een half dood beest. klasse! wat een vooruitgang. wat heb je verder een top weekendje gehad, om je vingers bij af te likken! vrijdag zijn kim, nenna en ik ook even dans le centre geweest en het was lachen. dit weekend weer, verder verslag vanuit sneek volgt.
Dikke tuuut Lida

Kiem

haha ja wij hebben vrijdag ook enige salsa les gehad op de dansvloer van de ludiek.. (of was ik de enige dronken aap die daar aan mee deed.. :-p)..
ik zal zo ff naar je mamsie de regenbroek brengen. Die kan ze met dit smerige weer wel gebruiken.
Ben blij dat je t zo naar je zin hebt pop!

Dikke tût

Sarah

Hey meis!

Must kill vies eng duizendpootbeest! Geen smakelijk gezelschap bij het haren kammen.Wij hebben geen vieze beesten maar wel een luie witte hond :)
Verder gaat alles zijn gangetje. As zaterdag vier ik mijn verjaardagsfeestje...zal wel weer een gekkenhuis worden dus ik zal de breekbare spullen even in de kast stallen :P Zondag komt er familie op visite....hopelijk is mijn kater niet al te groot..das wat sneu nou!
Jij bent volgende week dinsdag jarig! Volges mij kun jij er wel een beachparty van maken..met cocktailtjes op het strand..betere jidje kun je je niet wensen dacht ik!

Nou ik zal weer even met mijn neus in de boeken, weer allemaal schoolopdrachten inleveren deze week...:(

Fijne week!

x Saar

Gretel

Hmm lekker zo'n ongenodigde gast! Gelukkig hew ik hier nog geen insect van dichtbij gezien, alleen in het centrum wel ratten zo groot als katten het riool in zien vluchten :S
Ik word opt moment gemarteld door een verschrikkelijke kiespijn, heb al 2 wortelkanaalbehandelingen achter de rug en maandag mijn laatste behandeling. Ben wel wat klaar met die slapeloze nachten moek zeggen.
Whaha Golden eye? Dus als die knapen niet kunnen scoren in de soggy dollar bar gaan ze nog even naar die striptent voor wat rukmateriaal later die avond? Goed geregeld!

Have a good one!
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!