Nog één nachtje..

Hallo allemaal!

Over minder dan 24 uur zit ik al in het vliegtuig richting Thailand. Ik vind het allemaal toch best wel spannend nu het echt dichtbij komt. Alles is nu geregeld en ik moet zeggen dat dat wel een heerlijk gevoel is! Mijn tas heb ik al helemaal ingepakt en staat klaar voor vertrek. Tot mijn grote verbazing was het een eitje om m'n tas in te pakken!Ik zit makkelijk onder de 20 kilo, dus dat zal geen problemen opleveren. Nu alleen nog een mooi plaatsje in het vliegtuig veroveren!

De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van afscheid nemen,de laatste dingetjes kopenendoen.In mijn hoofd was het deze hele week een enorme chaos en ik ben dan ook blij als ik in het vliegtuig zit.

Als je op de hoogte gehouden wilt worden van al mijn belevenissen kun je je e-mail adres in de rechter kolom achterlaten en dan ontvang je automatisch een mailtje wanneer er nieuwe updates zijn!

Tot de volgende weblog (vanuit Thailand!!)

Marjon

Reacties

Reacties

Alfons

Morgen al de grote dag..spannend hoor! Goeie reis!

karos

ik heb me mail adres achter gelaten zodat ik op de hoogte blijf als er wat op je site komt . veel succes en dikke kus karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!