Aankomst enzo..

Hagoeie!

Mijn eerste bericht vanuit Thailand! Zaterdagochtend zijn we al vroeg richting Schiphol vertrokken, want we moesten 3 uur vantevoren aanwezig zijn om in te checken. Na de laatste gezellige vrijdagnacht in Sneek was dit dus best een pittig ochtendje.. ach dan zou ik in ieder geval lekker kunnen slapen in het vliegtuig. Na afscheid te hebben genomen van iedereen moesten we door de douane. Na de douane kwamen we er bij de gate achter dat het vliegtuig een uur vertraging had, dit was dus best wel balen, maar mocht de pret natuurlijk niet drukken! De vlucht was lang en enorm saai. We hadden helaas geen beeldschermpjes voor ons en de films die ze speelden waren echt verschrikkelijk saai. Desondanks was het eten redelijk te eten en was al het drinken gratis!

Onderweg naar Sita Villa (het appartement waar ik de komende tijd zal vertoeven) al vanalles gezien, waaronder ook een staartje regen van het regenseizoen. Not to worry, die is namelijk zo goed als voorbij! Het appartement is leuk, de kamers zijn klein zoals verwacht maarhet ziet er best wel netjes uit. Omdat we zo moe waren van onze vlucht hebben we eerst 2 uurtjes geslapen. We wilden wel langer maar dat is niet bevorderlijk in verband met de jetlag. Rond 4 uur zijn we met de groep naar Future Park geweest. Dit is een enorm winkelcentrum waar ze echt alles verkopen (Mama ze hebben er ook een Starbucks! Dus kan ik toch nog een lekker bakje koffie drinken!). Hier heb ik de nodige spullen gekocht waaronder een simkaart. Mijn Thaise telefoonnummer is 0066800760012. Ik moet alleen nog even beltegoed kopen.

Na ons bezoek aan Future Park hebben we gegeten bij een restaurantje aan een meertje. Een erg gezellig restaurantje en ook erg lekker eten, voor herhaling vatbaar dus. Na 't eten zijn we teruggegaan naar 't appartement en zodoende ben ik dit verhaal aan het typen. Ik ben ook aardig moe en ga zometeen dan ook lekker slapen. Ik hou jullie op de hoogte en vind het ook leuk om te horen hoe het met jullie gaat!

Tot m'n volgende verhaal!

Marjon

Reacties

Reacties

Gretel

Heey marjonaa!
Mooi kort verhaal haha, netjes hoor:P Klinkt allemaal prima, ben benieuwd naar de eerste pics!
xx

Melissa Tepper

Heej Marjon!
En ja natuurlijk zal ik je berichtjes vanaf het begin volgen! ;)
Maar het klinkt nu al super leuk! En je appartement ziet er ook super uit!! Misschien kan je ook eens wat foto's maken van de binnen kant van jullie appartement! Ben wel beniewd! haha!
Nog veel plezier en kijk uit naar het nieuwe verhaaltje!
X Melissa

Kiem

Vertel meer, meer, meer!!

Gerdie

Hallo Marjon,
Lees net dat je er al zit.
Dacht dat je rond de 4e zou vertrekken en kon ook niets op je site vinden, omdat ik je bij mijn favorieten had gezet met je eerst schrijven van ; Nog 2 weekjes... dus dacht dat je nog steeds niet weg was..blond he!!!?
Maar ja, heb nu maar even mijn mailadres ingevuld zodat ik bericht krijg bij een nieuwe updat.
Veel plezier en lees wel weer
xx gerdie

daniiiiiii

hai marjonaaa wat een leuke site:) en leuke verhaaltjes!!!!!!! leuk leuk wel goed bijhouden he! hihi kunnen wij ook beetje meegenieten! xxxxxxxxx

Randy

hey Marjon!

leuk ik ga je avonturen lezen. je schrijft ook alles lekker weg, leest erg snel!

Veel plezier daar!!
Groetjes,
Randy

Marjanne

Hai!!!

Leuk verhaal marjona, goed bezig!
Echt leuk om te horen allemaal, wacht met spanning op je nieuwe verhaaltjes :D
Veel plezier!!!
xxx

Lida

Vet mooi om te zien waar je vertoeft :-) dit wurd mien homepage weest wel :-p
Dikke tuuut

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!