Terug van weggeweest

Hallo allemaal,

Na een dikke maand stilte nu toch maar weer een blog. Een blog over nieuwe keuzes, nieuwe kansen en nieuwe avonturen. Na een jaar op Sint Maarten te hebben gewoond heb ik er voor gekozen om weer in Nederland aan de slag te gaan. Ik heb een enorm leuk,zonnig en leerzaam jaar achter de rug maar ben toe aan een nieuw avontuur. Zo blijkt maar weer hoe plannen binnen een jaar 180 graden van koers kunnen veranderen. Zo was ik een jaar geleden er van overtuigd dat Sint Maarten hét eiland voor mij was en zo begin ik een jaar later met hetzelfde enthousiasme aan een nieuw avontuur. Ain't it funny how things can change over time?!

Met het enorme temperatuursverschil dat in het verschiet lag heb ik de weken tot mijn vertrek enorm genoten van al het moois dat het eiland te bieden heeft. Zo heb ik meerdere excursies ondernomen, heerlijk genoten van de omgeving en heb ik ook nog mijn duikbrevet weten te bemachtigen. En dan komt toch het afscheid dichterbij, en dat blijft altijd moeilijk. Ondanks dat ik bewust de keuze heb gemaakt om weer terug naar Nederland te gaan zal ik het eiland en mijn vrienden daar zeker gaan missen. Net zoals ik dat andersom heb moeten ervaren toen ik een jaar geleden daarheen vertrok. Ik heb dat kleine eiland in mijn hart gesloten en zal zeker terug komen voor een bezoek. Maar nu wil ik me richten op mijn toekomst in Nederland en mijn reislust om de wereld te ontdekken.

Ik neem geen afscheid, maar zeg: tot de volgende blog!