Merry x-mas and a happy new year!!

Hallo allemaal!

Via deze weg wil ik jullie allemaal fijne kerstdagen en een knallend, gezond en vooral gelukkig 2009 wensen!

Liefs,

Marjon

Martijn

Heeey Marjon,

jij ook een heel fijne kerst en alvast een gelukkig 2009. Tot over een paar maandjes, in Leeuwarden. Heel veel plezier nog op St Maarten en geniet er nog maar even van.

Sarah

Hey pop!

Ik wens jouw ook een hele fijne kerst met veel cadeautjes en kerstkransjes (als ze die daar hebben :))
Ga je nog wat leuks doen met oud&nieuw? Ik heb eigenlijk nog geen plannen...wsl wat met de deur in huis vallen bij iedereen en natuurlijk heel veel champagne drinken en oliebollen essen :D Die moet jij gaan bakken daar..weet zeker dat iedereen ze lekker vindt :D

Nou dikke kus en tot snel!

marije

Hey meid,

Fijne feestdagen en een goed uiteinde!

dikke tuut!

Angeliqueee

heeej poppie.

jij ook fijne kerstdagen & een gelukkig nieuw jaar.
en we bellen met oud en nieuww ffkuzz he!! =)
spreek je snel..

dikke kus.

Lisanne TM

Wat een geweldige foto!

Jij ook hele fijne kerstdagen gewenst en een gezond, gelukkig en zonnig nieuw jaar gewenst ;).

Misschien zie ik je vrijdagavond nog! Ik ga morgen naar SXM!

Liefs

Ton en Jannie

Ook van af deze kant van Sneek en fine kerst en een gezond en gelukkig 2009 ook van Symba en Raspa

Lisa Hoffman

Hej Marjon,

Hele fijne dagen en een gelukkig 2009 daar! Vast een apart idee dat wij nu uitgebreid kerst vieren terwijl het daar zo warm is! Geniet ervan en succes met je stage en scriptie!

Groetjes Lisa TM

Jildou

Hey Marjon,

Hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Geniet ervan want het is allemaal zo weer voorbij:-)

Maak er maar een supermooi feest van!

Liefs Jildou