Festival vol magische momenten

Bonjour,

Na een tijd van stilte probeer ik mijn weblog nu weer wat leven in te blazen. Naar aanleiding van het nieuwe jaarprogramma van Disneyland Parijs nodigde Oad reisagenten uit om mee te gaan op studiereis om te ontdekken wat het 'festival vol magische momenten' te bieden heeft. Daar hadden Lisa (mijn collega) en ik wel oren naar en zo vertrokken we zondagochtend met de bus richting Parijs. Na een rit van ongeveer 6 uur kwamen we aan bij ons hotel in het Disneypark. We hebben snel onze spullen gedropt om naar het park te gaan om daar de magie te ontdekken. Ik was zelf nog nooit in het park geweest en stond te popelen om de magie van Disney te gaan ontdekken. Alleen de entree tot het park is al supermooi en ik waande me even in sprookjesland. Naast spectaculaire attracties is het park ook gewoon erg mooi opgezet en het is net alsof je je in een andere wereld begeeft. Na het diner waren er nog drie attracties geprivatiseerd voor onze groep en konden we extra lang genieten van het park.

Na het ontbijt stonden er verschillende presentaties op het programma waaronder ook een workshop ‘Mickey tekenen' en een quiz. Na de presentaties werden we in groepen verdeeld om een ‘ treasure hunt' door het park te doen. De antwoorden op de verschillende vragen moesten in het park gevonden worden en zo waren we de hele ochtend zoet met onze opdracht. De middag stond, heel vervelend, weer in het teken van parkbezoeken. Omdat we al veel van het Disneyland Park hadden gezien hebben we de middag doorgebracht in het Disney Studios park, wat ook heel erg leuk was. In de avond stond er een feestavond gepland en zo hadden we een buffetdiner met de Disney prinsen en prinsessen. Naast leuke optredens waren er ook grimeurs aanwezig, kon je een hoed laten maken van crepe-papier en was er een DJ om de sfeer er in te houden.

Na een gezellige avond was het toch weer vroeg opstaan om de parken nog eventjes te kunnen bezoeken. Na het ontbijt hebben we uitgecheckt en zijn we richting het park vertrokken. Na een opfrissingsritje in de Space Mountain bedachten we dat een bezoek aan het spookhuis wel leuk zou zijn. Eenmaal in de attractie bleek er een technische fout te zijn opgetreden en zo zaten we ergens vast, in het donker, in het spookhuis. Na twintig minuten wachten bleek toch dat de fout niet verholpen kon worden en werden we door de personeelsuitgang de attractie uitgeloodst. We zijn op tijd weer naar het hotel gewandelt en rond 1 uur stond het vertrek naar Nederland gepland. Na nog een kort bezoek aan de Davy Crockett Ranch vertrokken we rond half 3 dan toch echt naar Nederland. Na drie vermoeiende dagen kan ik terugkijken op een erg geslaagde studiereis. Ik zou iedereen Disneyland aanraden, het is een erg mooi en leuk pretpark. Mijn hoogtepunt van de studiereis? Mijn ontmoeting met Mickey Mouse natuurlijk!

Hakuna Matata! Tot de volgende blog!

Marjon

Reacties

Reacties

Laura

He, wat een vervelende studiereis moet dat zijn geweest zeg ;)

Ik ben blij dat Disney je niet is tegengevallen, maar aan de verwachting voldoet en misschien wel meer dan dat!

Zo te lezen, heb jij een leuk reisje gehad!!

lida

Leukkkk moppie :-D Mickey is cute!! xxx

Gerdie

Leuk weer wat van je te lezen.
Hou maar lkkr vol van al je tripjes.
Groetjes

Aggie

Zo te zien hebben jullie het wel leuk gehad, daar in Disneyland.
Het was zo en zo prachtig weer, zo`n park is leuk voor groot en klein.
Maar zijn jullie met die Disneybus er heen gegaan?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!