Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Hallo allemaal!

Mijn laatste blog was voor de feestdagen en ik hoop dat iedereen zich goed vermaakt heeft tijdens deze dagen! Voor mij was het een vreemde maar wel leuke ervaring om deze dagen eens niet in het koude kikkerlandje door te brengen, al is het wel een gek idee hoor, kerst in de zon! En om deze reden had ik eerst ook helemaal geen kerstgevoel, dat kwam pas enkele dagen voor kerst toen er opeens een grote groep mensen van de kerk kerstliedjes aan het zingen waren voor onze deur. Echt mooi om te zien hoe die mensen er in opgaan, en ze bleven ook maar zingen. Superleuk!

Op kerstavond ben ik samen met Mike en Annelies uit geweest naar Sunset bar en Bliss. We hebben het niet te bond gemaakt want ik moest weer vroeg op, om Joshua's familie te ontmoeten. Toch wel een beetje zenuwachtig op weg daar naartoe, maar gelukkig viel het allemaal erg mee, want ze waren allemaal erg leuk! Anders dan in Nederland hoort bij zo'n gelegenheid ook eten, een hele hoop eten! En dus werden we al snel aan de soep, kalkoen, ham, salade, bakbanaan etc. gezet. Omdat er 's avonds ook nog een kerstdiner op de planning stond heb ik het toch maar even rustig aan gedaan met al dat lekkere eten. Rond een uur of 6 zijn we begonnen met borrelen en al vrij snel daarna zijn we gaan eten. Prem en Sandra hadden voor een enorm feestmaal gezorgd, en het was allemaal super lekker én gezellig uiteraard!

Tweede kerstdag stond in het teken van luieren op het strand, uit eten bij Soprano's en een bezoek aan de pianobar! En ook dit was weer erg gezellig! Zaterdag zijn we op zoek gegaan naar een ‘nieuw' strand, en we wilden wel eens zien hoe Cupecoy was. Eenmaal daar aangekomen bleek het een soort van ‘clothing optional' (lees: naaktstrand) te zijn. En hoe mooi het er ook was, wij voelden ons daar niet op ons plaats en zijn maar richting het oude en vertrouwde Mullet Bay gegaan! Zondag ben ik samen met Joshua naar de bioscoop geweest om Seven Pounds te zien. Wat een mooie film, zeker weten een aanrader!

Maandag was het regenachtig en totaal geen stranddag. Toch hadden we zin om iets te ondernemen en we (Annelies, Femke en Ik) hebben besloten om Fort Louis in Marigot te gaan bezoeken. Toen wij in Marigot aankwamen klaarde het gelukkig net op, en hebben we het fort droog kunnen bezoeken. Vooral het uitzicht was fantastisch! In de avond hadden Annelies en ik een kerstfeestje van het werk, en dat bestond voornamelijk uit eten, drinken, socializen, en dansen.

De overige dagen stonden voornamelijk in het teken van luieren tot het toch echt oudejaarsdag was. Al vroeg in de middag zijn Kay, Laura, Gerben en Sandra begonnen met de voorbereidingen tot het bakken van oliebollen! En om 7 uur in de avond was het dan zover... de jaarswisseling in Nederland. En wij vonden dit met zijn allen wel een reden om de champagne te ontkurken! Rond 10 uur zijn we richting de boardwalk gegaan om het feest daar voort te zetten! Om twaalf uur knalde het vuurwerk de lucht in, en het was echt een super ervaring om op het strand te staan en naar het vuurwerk te kijken! Heerlijk om buiten te kunnen lopen zonder winterjas, sjaal en handschoenen! Bij het nieuwe jaar horen uiteraard nieuwe voornemens, en ik ben van plan om wat gezonder te gaan eten!

Iedereen een gelukkig 2009 toegewenst! En tot de volgende blog maar weer!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

aggie

O, ja was ik vergeten te vragen, en nieuwjaarsdag ook nog een nieuwjaarsduik gedaan?

Lida

Klinkt nog steeds goed moppie, geniet er van ;-)

Marjanne

Hai meid!
Ik heb vandaag voor het eerst weer even tijd om op het internet te gaan, en heb mijn site ook maar ff geupdate zodat jullie ook nog een beetsje weten wat ik uitspook. Maar je verhaal klonk weer goed en gezellie! Mooi dat je het nog steeds zo naar je zin hebt! Je ziet er ook happy uit pop ben ik blij om! Maar ja het is der ook prachtig! We zitten dan ook alweer bijna op de helft, tijd vliegt ;) dus lekker blijven genieten voor je het weet is het weer kerst nou :P
Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!