Fast February

Hallo allemaal!

Het is inmiddels wel weer tijd voor een nieuwe update. Februari is echt omgevlogen en naar mijn idee heb ik niet echt veel ‘bijzonders’ meegemaakt. Ja, zelfs in de Caribbean worden de dingen uiteindelijk ‘allerdaags’. Natuurlijk is het nog steeds super om in een tropisch klimaat te leven en ’s-weekends naar het strand te gaan, maar het wordt toch ook wel een beetje gewoon na een tijdje. Ondanks dat alles vind ik vast wel wat leuke nieuwtjes om jullie te vertellen!

Allereerst zijn we inmiddels alweer een maand in ons nieuwe stulpje in Cay Hill, en ik moet zeggen, dat bevalt prima! Het is een heel ander gevoel omdat het nu veel meer je eigen ding is. Het is ook heerlijk om ‘normaal’ het huishouden (lees: koken en wassen etc.) te kunnen doen en je eigen kamer te hebben. Ons vorige verblijf was ook zeker wel gezellig, maar toch is het wel fijn om je eigen plekje te hebben.

Verder is het leuk om te kunnen melden dat mijn moeder en Bob op visite komen!! 7 mei is de geplande aankomst met de KLM en dan blijven ze twee weekjes op het, toch wel erg mooie, eiland. Ze zullen dan bij mij in het appartement verblijven en dan heb ik ze extra dicht bij me! Ik heb er nu al zin in! En zo had Annelies circa twee weken geleden ook haar familie op visite, wat erg gezellig was!

Wat mij verder erg heeft bezig gehouden deze maand is het werk. De laatste week van februari hadden we een groep van 200 mensen binnen, en dat leverde een aantal dagen veel werk op. Ondanks dat je in zo’n week soms lange dagen maakt is het wel leuk om te doen. Je werkt samen, in een team, naar hetzelfde doel toe, en dat is erg leuk!

Naast het werk proberen we natuurlijk zo veel mogelijk bij te komen van de doordeweekse dagen. Dit doen we dan doormiddel van relaxen op het strand, op de boardwalk of gewoon in de kroeg! Zo zijn we afgelopen zaterdag naar de net geopende club, Tantra, geweest voor een Mardigras feestje! De club is echt supermooi máár het is dan ook erg prijzig. Ondanks de prijs was het wel een superleuk feestje.

Aangezien de heineken regatta er nu aan zit te komen, beloof ik jullie dat de volgende blog snel volgt en die zeker wel spannender zal zijn! Voor nu zeg ik, hasta la vista baby!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

Marjanne

Hai poppie!
Wat leuk dat je mama en bob langs komen!!! Echt super fijn voor je! Jullie gaan het vast heel mooi hebben :D En ja de blogs schrijven worden steeds moeilijker he, ik had er ook last van. Maar als ik dan een x begin te lullen komen er wel weer dingen boven en zit ik alsnog op 2 kantjes haha, praatjes maker ;) Ik ben blij dat jij het ook nog zo naar je zin hebt! Lekker geniete skat!
Dikke kus

Karin

Hey Marjon,

Leuk om weer een update van je te lezen. Leuke foto ook ;). Gehoord dat mijn familie het erg gezellig heeft gehad daar. OOk fijn dat jullie een eigen plek hebben waar je zelf even tot rust kan komen.

Wat ontzettend leuk dat je moeder en Bob langskomen. Kunnen zij ook in real life zien waar jouw wereldje afgelopen half jaar uit bestond, en nog steeds.
Grappig want Annelies vertrekt volgens mij 7 mei met datzelfde KLM toestel terug naar huis niet? Tot hoelang blijf jij nog op het eiland? Je hebt toch ook een vriend daar nu? dat zal wel moeilijk worden straks..ai...ik kan er over meepraten.

In ieder geval nog veel plezier daar. Ondanks de gewoonheid vliegt de tijd te snel hoor.

Groetje

Lida

Haii moppie! Hest het maar druk met strand en kroeg hangen! aiai wat een leven. Hier komen de sneeuwklokjes ook al boven de grond, voor je t weet is het weer zomer :-)
Dikke tuuut

Karlijn

Ik begon de verhalen al te missen!!:P haha maar daar heb je natuurlijk helemaal niet zoveel tijd voor, veels te leuk daar met andere dingen!;) Echt leuk dat je mama en bob langus komen!!
Kusss !!

Ilona

Hey Marjon!

Fijn dat je het daar op je werk leuk hebt! En ik geloof best dat zo'n prachtig eiland, plus klimaat, uiteindelijk 'gewoon' worden. Ik geloof wél zeker dat als je eenmaal weer in dit koude kikkerlandje bent, je dat 'gewone' wél gaat missen!! haha!

Ik kijk hier uit naar de zomer, lente is ook goed. Lekker weer die trui uit, t-shirtje aan en zonder jas over straat! hmm, droom er van! Ramen krabben smorgens is gelukkig wel verleden tijd nu.

De groetjes aan Annelies! En Sandra en Prem ook als je ze ziet.

Have fun nog girls!! Denk aan jullie!!

Groetjes Ilona (TM)

Angeliquee

Heey pop !!

tataaaaaaaaaaaaaaaaaa daar was ie al! :D
Nou beter dat je nu eigen ding hebtt! ;)
En wat leuk dat je mama en Bob langs komeeee! echt leuk voor jee! ..
Nouuu ken niet wachten te je spannende verhaaltjes hihi..

xxxxxxxxx

Laura

Heej meis,

Ben blij om te zien dat alles met je gaat!
Ik ga iedereens site maar bijhouden, ben ik toch nog een beetje in St. Maarten ;)

Pff mis het wel hoor, Nederland is zo Nederland....zo saai..haha

Ben wel deze week met 2 vriendinnetjes 3 dagen naar een Landal park in Drenthe geweest, lekker de sauna in, weer St. Maarten temperatuurtje. Ik ben zelfs in Friesland geweest hahaha.

Leuk dat je mams en stiefpap echt langskomen!

Hoe is het met Josh?

Ga lekker genieten en feesten tijdens de Heineken Regatta!

X Lau

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!