Afgelopen twee weekenden..

Hallo iedereen!

Hier maar weer even een berichtje uit het zonnige Thailand! Afgelopen weekenden hebben we niet echt iets ‘bijzonders' gedaan. Donderdag (14 maart) zijn we voor het eerst ‘echt' uit geweest in Bangkok. We gingen naar club 808 voor DJ Roger Sanchez. Het was echt een supergave avond, en we (Heleen en ik) besloten om dit echt vaker te doen! Zaterdag (16 maart) hadden we een verjaardags- en tevens afscheidsfeestje voor Niek. Dit feest was geregeld door Ben en werd gehouden in onze vaste lokale kroeg ‘Grappa'. Het was echt een zeer geslaagde avond en we zijn in de vroege uurtjes pas naar huis gegaan. De volgende ochtend stond er een fietstocht door Bangkok op het programma. Helaas kwamen we te laat bij de fietsverhuur aan en konden we de tocht niet meer doen. Omdat we ook samen met Nienke haar moeder waren besloten we om een longtail tocht te doen van een uur. Dit was echt een briljant plan. Lekker dobberen op het water in het zonnetje met af en toe een lekker briesje. De rest van de dag stond in het teken van relaxen, aangezien we die nacht ervoor niet lang geslapen hadden. Op dinsdag (18 maart) hadden we weer een company visit en ditmaal naar een super-de-luxe medische spa! Echt onwijs gaaf! Donderdag (20 maart) was het dan toch echt de dag dat Niek zou vertrekken naar Nederland en daarom gingen we met de helft van de groep uit eten. Het was echt een heel gezellige avond met een tamelijk nare nasmaak. Afscheid nemen is nooit leuk, en dit gaat natuurlijk nog veel vaker gebeuren, helaas.

Vrijdag (21 maart) hebben we (Lotte, Lieke, Heleen en ik) heerlijk gerelaxed op onze kamer met een DVD'tje erbij. Gister hebben we de bekende Chatuchak weekend markt bezocht. Dit is één van de grootste markten in Thailand en zelfs Azië en bestaat uit wel 5000 kraampjes. Omdat we er pas vrij laat aankwamen hebben we lang niet alles kunnen zien, ik denk ook niet dat dat überhaupt lukt in 1 dag. 's Avonds zijn we op stap gegaan. Eerst een drankje gedaan op het openingsfeestje van Rakas, een nieuw barretje hier in de buurt. Daarna met zijn 6-en naar RCA vertrokken. Jammer genoeg had niet iedereen een kopie van zijn ID of paspoort mee en had Ben slippers aan dus mochten we bijna nergens in. We zijn geëindigd in Hobb, een discotheek met alleen maar Thaise mensen en een heel foute band. We hebben al besloten om volgend weekend voor de herkansing te gaan, ditmaal mét legitimatie en schoenen! Zondag was een lekkere rustdag, en heb ik aan mijn verslag kunnen (jaja) werken. Vanochtend heb ik een bezoekje gebracht aan de Imperial Spa, want je moet jezelf af en toe ook eens wat gunnen! Nadat ik deze blog geplaatst heb, ga ik maar weer eens aan mijn verslag werken.

Fijne week iedereen! Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

Melissa Tepper

Yo Marjon! :D
Het klinkt allemaal wel weer super hoor! Zit je eigenlijk nog wel op school daar? :P haha! Je beleefd namelijk zo veel leuke dingen! Maar dat zou ik ook doen hoor, lekker genieten! Misschien maak je nooit meer zoiets mee!
En wees blij dat je daar zit, want hier in Nederland is het echt depressief weer! Het is gewoon een merry white Pasen! Bah! De zomer mag van mij ook wel snel komen!
He nog heel veel plezier daar en op naar het volgende leuke uitstapje! haha! :D
Ciao!
X Melissa

Kiem

Marjonn!!
Waar blijven de volgende mooie verhalen en foto's :-) ?
dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!