94 days left...

Hallo iedereen!

Het is alweer eind Maart… de tijd vliegt voorbij! Zoals de titel van dit verhaal het al verklapt, heb ik nog 94 dagen op dit mooie half Nederlandse / half Franse eiland te gaan voordat ik in het vliegtuig stap naar huis. Deze maand is echt omgevlogen en naast de Heineken Regatta heb ik niet echt iets mind-blowings meegemaakt.

Het leven hier op dit bovenwindse eiland bestaat voornamelijk uit werken van maandag tot en met donderdag + mijn scriptiedag op vrijdag. In het weekend zijn we vaak op het strand te vinden, op de boardwalk of ergens in een kroeg of restaurant.

Al heb ik daar de afgelopen twee weekenden een andere, meer lokaal gerichte, draai aan gegeven. Twee weken geleden ben ik eerst samen met Joshua bij zijn moeder in St. Peters op visite geweest, wat erg leuk was! Hij heeft echt een lieve moeder en ik voelde me er ook echt wel meer thuis dan de vorige keer. Die middag zijn we met zijn twee broertjes en een vriend naar een auto show geweest bij Port de Plaisance. Ik had een show verwacht met allemaal mooie gepimpte auto’s, maar het bleek meer een trackrace te zijn. Al viel het mij wat tegen, ik heb me alsnog wel vermaakt met mensen kijken.

Afgelopen zaterdag stond er een lunch met Joshua zijn oma op het programma, en zo eindigden we met z’n drietjes bij Mark’s Place. Zijn oma is een hele gezellige lieve praatgrage vrouw en het was dan ook erg gezellig. Na de lunch hebben we nog een rondje gereden waarna we oma thuis hebben afgezet. Na dit ritje hebben we de rest van de middag doorgebracht in Dutch Quarter, waar Joshua woont. In de avond was er een feestje op de ‘dock’ bij Chesterfields wat gehouden werd door Joshua’s ex-collega’s van Blue Bubbles. We zijn er maar even geweest, maar het was echt gezellig.

Zoals je wel begrijpt begin ik nu toch echt steeds meer in te burgeren in dit relaxte leventje op dit mooie eiland. Dat wordt nog eens wennen wanneer ik weer in Nederland ben!

Tot de volgende blog!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

Sendraah

Wa Gwon Local Gjul! :)

Hihi tijd vliegt he! Nog ff en dan moeten jullie Prem en mij ook alweer uitzwaaien. Komt sowieso nog een feestje hoor!

xxxxx
Sandra

Marjanne

Is alleen maar een goed teken dat jij je helemaal op je plek voelt daar pop, geniet er nog maar lekker van!
Dikke kus!

GeaGretel

Heyyy meissie!!

Ik zie dat je wat de perfecte schoondochter aan het uithangen bent, moet ook gebeuren!
Zo te horen heb je geluk gehad met de schoonfamilie, ken ook anders natuurlijk (Meet the parents;))
Wel terug komen heh??? Wantuh de terrassen beginnen alweer te komme!

Dikke tuut!

Laura

Heej meis!!!

Het is eindelijk lente hier en het zonnetje laat zich weer zien en de temperatuur loopt alweer wat op, ik ben er erg blij hiermee kun je wel begrijpen. Wat leuk dat je met de schoonfamilie aan het optrekken bent. Straks moet Josh natuurlijk ook jouw mams en stiefpa ontmoeten ;)

Ik ben trouwens vandaag begonnen bij mijn bedrijf, dus kan eindelijk beginnen met afstuderen! Dus nu gaat het hopelijk opschieten, wel jammer dat ik nu in de warmste maanden op kantoor zit, maar natuurlijk wel een goed excuus om in de weekenden eens lekker te gaan genieten van het weer.

xoxo Lau

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!