Paaspret

Hallo allemaal!

Allereerst hoop ik dat iedereen een fijn en zonnig paasweekend gehad heeft! Mijn weekend begon op vrijdag met een roadtrip die al eerder geintroduceerd was door Femke en Nadine. Als je aan de locals verteld dat je een roadtrip hebt gedaan op St. Maarten dan schieten ze allemaal in de lach, je kunt het eiland namelijk in een uurtje rondrijden.. Maar met het concept van Femke en Nadine dan duurt zo’n roadtrip wel even. Het concept is als volgt: je hebt een team (Annelies & Ik in dit geval), een auto (de Atos) en een munt (in ons geval een twee euro munt omdat die zo lekker groot is). Bij elke afslag bekijk je door middel van tossen welke kant je op gaat. In ons geval was ‘munt’ linksaf slaan en ‘kop’ rechtsaf en zijn we begonnen bij de uitgang van onze woonwijk (anders heb je grote kans dat je alleen maar in rondjes blijft rijden, en dat is niet erg boeiend..). Onderweg hebben we een aantal stops gemaakt, waaronder bij het ‘Paradise view point’, ‘Orient Beach’, ‘Grand Case’ en ‘Plum Bay’. Het was echt een super relaxte dag en zo realiseerde ik me dat ik er nu écht nog van moet genieten, want voor ik het weet zit ik alweer in het vliegtuig naar huis.

Zaterdagmiddag hebben we heerlijk gerelaxed op het strand van Great Bay, maar eigenlijk stond de zaterdag voornamelijk in het teken van het afscheidsfeestje van Prem en Sandra. Om 5 uur stond er een ‘sunset sail’ op de Lord Sheffield (piratenschip) op het programma en net als de vorige keer was het dit keer ook weer erg geslaagd! De ribs waren weer erg lekker en ook de rum punch vloeide rijkelijk (iets waar ik de volgende dag toch iets minder blij mee was..). Al met al, was het een geslaagde avond!

Mijn pasen stond voornamelijk in het teken van strandhangen, iets wat ik zelf totaal niet vervelend vind. Paaszondag ben ik samen met Joshua, Felito en Jonathon naar Mullet Bay gegaan. Het strand hebben we voor een keer achter ons gelaten, want de jongens wilde liever van de rotsen afspringen. Nou ben ik zelf meer een strandhanger, maar ik moet zeggen dat het wel een leuke ervaring was! Paasmaandag stond Le Galion op het programma, en vol goede moed vertrokken Davis, Annelies en ik richting het strand. Le Galion schijnt ‘the place to be’ te zijn op paasmaandag, en juist omdat het ‘the place to be’ was, zorgde dit er bij ons voor om direct rechtsomkeert te gaan! Wat een hutje mutje bedoeling! En dus werd het op paasmaandag ook Mullet Bay! Ook op Mullet was het merkbaar drukker, maar dat heeft de pret niet mogen drukken! Ik heb een heerlijke pasen gehad! Tot de volgende blog (die over het carnaval zal gaan dat hier aanstaande donderdag begint)!

Hasta la pasta!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

Manon

Heey!

Origineel zo'n Roadtrip :-)!
Hey jij blijft nog wel een tijdje hea.. ga je je scriptie ook maken daar? Ree-laxed.
Veel plezier met carnaval!!

Xxx

Chantal

Altijd leuk om je verhalen te lezen,
Ben zoooo jalours haha
Maar goed nog 12 nachtjes slapen en ik ben weer 2 weken op t eiland.
Dus dan zullen we elkaar vast zien:D
xxxx

Lida

Ouwe strandhopper :-D ik wou dat ik met je mee kon doen snif snik. Ga snel je foto's bekijken :-)
Dikke tuuuut

fred en atie

hoi marjon,,
je raad het nooit, maar vorig jaar liepen we hier nog in een vliegende sneeuwstorm op het strand en dtit jaar hebben we de warmste paas sinds 100 jaar. Zaterdag heerlijk op een terrasje gezeten in hartje amsterdam, net als jouw happy iland heeft a'dam toch ook wel wat.

groetjes en hoe je taai

Sarah

Hey Marjon

Goed om te horen dat je je zo hebt vermaakt! Hoe lang zit je nog op Sint Maarten? T/m juli toch? En dan ben je gewoon klaar met school echt relekst. Mijn stage is ook nog t/m juli en dan afstuderen...best nog veel werk voor de boeg, dus het kan ook wel iets later worden dan augustus, maar dat heb ik al ingecalculeerd.
Gister is het carnaval dus begonnen bij jullie...volgens mij heel wat spectaculairder dan in Nederland..meer Braziliaans-achtig of niet?

Nou heel veel plezier iig en tot schrijfs maar weer!

Liefs Sarah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!