De afgelopen week

Sawaddee Ka!

Hier weer een kort berichtje vanuit het warme zomerse Thailand. Afgelopen week was een veelbewogen week. Het was onze laatste schoolweek voor deze module én het was tevens het afscheid van Heleen (en Ben, Kelly en Sali). Woensdag hebben we voor deze gelegenheid met zijn allen gegeten bij een restaurantje hier om de hoek. Erg gezellig, maar ook erg dubbel. Donderdag zijn we voor Renske haar verjaardag naar de State Tower geweest (voor de nieuwsgierigen onder ons, google: Lebua state tower bangkok). Vanaf deze toren heb je echt een gigantisch mooi uitzicht over Bangkok, en je bevind je er dan ook middenin! Al die lichtjes, het is echt heel indrukwekkend! Net als de prijzen trouwens, ik betaalde 7 euro voor een non-alcoholische cocktail die bestond uit sinasappel- en ananassap. Je moet er wat voor over hebben.

Vrijdag hadden we een afscheidsborreltje bij Sita Villa in het kader van het vertrek van Kelly en Sali. Het was wederom gezellig, maar dubbel. Het is heel raar dat er mensen weggaan. Zaterdag zou ik mee met de fietstocht door Bangkok, helaas voelde ik me niet zo lekker en dus besloot ik om maar niet mee te gaan. Heel jammer, maar er komt nog wel een andere keer om dit te doen. Dus heb ik me die middag maar in bed genesteld samen met mijn ‘Sex and the city' dvd collectie. 's Avonds voelde ik me gelukkig alweer wat beter ben ik mee op stap gegaan, omdat dit meteen ook Heleen haar laatste avond uit was in Bangkok. Zondag ben ik samen met Heleen nog naar de Imperial Spa geweest om Heleen haar nagels (die heel slecht gezet waren) opnieuw te laten doen. Daarna zijn we doorgegaan naar MBK waar ik (ja ik kon het niet laten) 2 spijkerbroeken heb gekocht, en dat voor maar 22 euro, samen! 's Avonds zijn we met zijn 5-en richting het vliegveld vertrokken om daar afscheid te nemen van Heleen. Het viel best zwaar omdat je in zo'n korte tijd zoveel hebt meegemaakt samen. Het terugkomen in mijn kamer was ook heel vreemd, alles was ineens zo leeg. Ik moet gewoon weer helemaal wennen en kon de eerste nacht alleen ook niet slapen. Gister ben ik naar Future park gegaan om mijn nagels opnieuw te laten doen. Daarna heb ik nog een lekkere kop caramel macchiato gehaald bij Starbucks (ja Lida, ze hebben hier Starbucks), soms moet je jezelf even verwennen! Omdat we nu twee weken vakantie hebben, gaan we er natuurlijk ook op uit. Mijn volgende blog zal dan ook gaan over Singapore, Songkran (Thais Nieuwjaar) en Kanchanaburi.

Liefs Marjon

Reacties

Reacties

Sarah

Ha Marjonneke!

Jij zult wel rond als een tonnetje terugkomen van al dat lekkere eten. Als je nou wat recepten onthoud kun je mooi Thais voor ons koken :D
Vet dat je naar Singapore gaat! Ik wil daar in de toekomst ook nog een keer heen...mijn neef en zijn vriendin wonen daar dus dat is wel een mooi logeeradresje.
Ik heb verder geen bijzondere dingen op het programma staan. Wel houdt Gea zaterdag haar verjaardagsfeestje moeten we maar even wat mixjes maken om ook in tropische sferen te komen:D

Nou meid veel plezier de komende 2 weken en tot horens!

xxx

Latifa

Hey!

Lekker zeg 2 weekjes vakantie geniet er maar van!
Owww heb je het weer over shoppen denk ik gelijk aan singapore :D..maar ja je zal overal wel goedkoop kunnen shoppen ;) Het is hier nog steeds erg koud brrrrr.

Geniet maar lekker van je vrije dagen!

Liefs Latifa XxXx

Flip

haha dus allemaal mooi nagels...Ja das dan best kut he om afscheid te nemen als je een tijdje samen dingen hebt beleefd. geniet nog maar van de tijd dat je er zit! en van je vakantie.

Cya

Kiem

Hey pop!
Dus nu lekker even 2 weekjes vakantie! Je hebt het ookal zo druk daar natuurlijk ;-).
Lijkt me inderdaad min als dr dan weer eentje weggaat. Je krijgt een hechte band met elkaar daar, denk ik. Ik zal Heleen vastklampen in de kroeg als ik dr tegen kom, voor de wilde verhalen!
Jij veel plezier op je tripjes!

DIkke kus

Aggie

Lieve Marjon ,

En voor woensdag een goede vlucht, en genieten in
Singapore.
Afwachten tot je volgende blog, met nieuwe verhalen,
en foto's.

veel liefs van ons [ ook van bob ]

Heleentsie!

Heeey lieve roomie!

Vanaf nu ben ik NATUURLIJK van plan om je reislogjes te volgen aangezien ik t zelf niet meer meemaak, en ik kan je vertellen, ik ben nu al jaloers :(

tot gaaauw!

dikke kus van je ex roomie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!