Koh Chang

Hallo allemaal!

Bedankt voor alle lieve reacties. Vind het nog steeds erg leuk om te lezen! Op het moment zijn we bezig met de laatste loodjes. Het is onze laatste week school en we moeten nog even hard aan de bak. Maar zaterdag staat er een welverdiende trip naar het zuiden op de planning! Maar om niet te hard van stapel te lopen zal ik eerst wat vertellen over Koh Chang waar we afgelopen weekend met school geweest zijn.

Donderdagochtend vertrokken we al vroeg richting het eiland. We kwamen rond een uur of twee aan bij het Aana resort, en aansluitend kregen we een kamer toegewezen. Wauw, wat een luxe! De handdoeken waren in de vorm van olifanten gevouwen en we hadden zelfs een bad! Om half drie kregen we een voet + Thai massage, wat bij het programma hoorde. Het was echt de beste massages die ik tot nu toe gehad heb, heerlijk! Na het eten gingen we weer vuurvliegjes spotten. Leuk om te bedenken dat we dat op de eerste en tevens laatste excursie met school doen. Na de fireflies zijn we met de groep naar White Sand Beach gegaan om een vuurshow te zien. Daar hebben we heerlijk een emmertje vodka-redbull en een chicha (waterpijp) gerookt. De volgende dag stond weer in het teken van behandelingen, relaxen en eten. Wat een leven!

Die middag kregen we een oliemassage op het strand! Het resort heeft een idyllisch privé strandje. Echt superrelaxed! De massage was wederom heerlijk. Voor het eten heb ik me nog laten verwennen met een manicure/pedicure. Ms. Rasa (onze lerares) wil ons allemaal dingen uit Thailand meegeven en daarom kregen we elke avond een Thais buffet met echt typisch Thaise gerechten. Heel lief van haar, maar niet zo mijn ding aangezien ik niet van pittig of lemon grass houd. En gelukkig was ik niet de enige die er zo over dacht. Zaterdagochtend was het weer tijd om te gaan. 's Ochtends hebben we de Khlong Phlu waterval bezocht en vlak daarna zijn we weer naar Bangkok vertrokken. Vroeg in de avond zijn we nog naar een vakantiebeurs geweest. Op zich leuk om eens mee te maken al moet ik zeggen dat de Nederlandse vakantiebeurs toch echt heel wat spectaculairder is! Na de lange reis vanaf het eiland had ik er ook geen kracht meer voor. En zo zat de reis er al weer op. Wel een lekkere onderbreking net voor de laatste drukke week. Aankomende zaterdag vertrek ik met 6 andere meiden richting het zuiden om te relaxen en te feesten op een beruchte full moon party. Ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden van alle avonturen.

Liefs Marjon

Reacties

Reacties

Matthijs

Hey marjon!!!
Wanneer kom je weer terug naar nederland dan?
IIG nog lekker genieten de laatste dagen!

X

Marjon

19 juli zet ik weer voet op Nederlandse bodem. Pas maar op ;)

Harma

Heey Marjon!
Leuke dingen doe je met school zeg! En lekker luxe, dat wil ik ook wel haha. Je verhaal over Angkor Wat heb ik ook gelezen, lijkt me superleuk om daarheen te gaan maar dat gaat met onze planning helaas niet meer lukken. Onze school programma is sinds gisteren afgerond, en morgen vertrekken ik, Jolanda en Kristina naar Singapore. Heb er zin in, even lekker relaxen na de drukte! Wat heb jij allemaal nog gepland voordat je terug vliegt?

Groetjes Harma

Marjon

Hey Harma!

Wat leuk dat jullie naar Singapore gaan. Het is daar echt supermooi! Wij gaan vanaf zaterdag 12 dagen richting het zuiden (Koh Samui, Koh Tao, Koh Pagnan, Krabi, Koh Phi Phi en Phuket) daarna komt een vriendin van mij en gaan we vakantievieren in Chiang Mai, Bangkok en Krabi en omstreken. Ook nog wel een drukke planning.

Veel plezier in Singapore

Marjon

Bob

En ook nog de groeten van Joy en Dick.
En mij natuurlijk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!