I wanna live where the sun comes out…

Hallo allemaal!

Het is tijd om deze weblog weer nieuw leven in te blazen, want na 5 maanden in Nederland te hebben doorgebracht ga ik ons koude kikkerlandje toch echt verruilen voor Sint Maarten. Het eiland dat door twee naties gedeeld wordt en 37 stranden telt. Het eiland dat carnaval viert in plaats van Koninginnedag en het eiland - om even sentimenteel te worden - dat mijn hart gestolen heeft.

Per 1 december ga ik aan de slag bij watersport bedrijf ‘Aqua Mania' waar ik als soort van allround medewerkster verantwoordelijkheid ga dragen voor de verkoop van excursies, marketing, administratie enzovoorts. En dus vlieg ik op 26 november richting de zon! Annelies (vriendin en reisgenootje van het vorige Sint Maarten avontuur) is me in oktober al voorgegaan en zij werkt inmiddels alweer anderhalve maand bij watersportbedrijf ‘Sea Trek'. Samen gaan we een appartement delen in Cay Hill.

Doordat ik dit keer voor onbepaalde tijd vertrek voelt het toch wel een beetje als een avontuur, ondanks dat het avontuur zich op bekend terrein afspeelt. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in! Door middel van deze site zal ikiedereen op de hoogte houden van mijn Sint Maarten avontuur, deel 2. Tevens zou ik het heel erg leuk vinden om berichten te ontvangen van de gang van zaken in Nederland!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

Gerdie

Hey Marjon,
Stoer hoor. Het avontuur aangaan, je hart volgen.
Ik wens je alle goeds en vooral veel plezier en geluk.
Ik zal je blijven volgen en wie weet gooien we het anker nog wel eens uit bij St. Maarten.
dikke tuut
Gerdie

Marjon

Super dat het gelukt is!! Ik wens je ontzettend veel succes en plezier op dit avontuur deel 2 voor onbepaalde tijd! Ik zal Lies zeker eens opzoeken, dus zie je vast in de nabije toekomst nog ;)

Groet

Djoeke

Lieve Marjon,

Ben helemaal happy dat je terug komt. Zie ons alweer zitten op de woensdagen met een vest at the movies...daarna drankje doen at bliss en de voetjes van de vloer. Op zondag chillen bij mullet en drankjes drinken at sunset. Meis succes met afscheid nemen en ik ontvang je met open armen.

Liefs Djoeke

Manon

Heey Marjon!

Ik blijf je zeker volgen.. wanneer vertrek je precies?
Succes met afscheid nemen!

Liefs >

Lisanne

Super! Geniet nog even van de laatste dagen in Nederland, en ga daarna gewoon weer verder waar je was gebleven toen je 5 maanden geleden weer naar Nederland moest.

xx

Ilona

Hee meid!

Nogmaals gefeliciteerd met je diploma, en ik wens je enorm veel plezier en succes!
Geef je Annelies een dikke pakkerd van mij als je haar daar ziet??

Blijf jullie allebei volgen op de websites, en wie weet...als ik geld bij elkaar gespaard heb..kom ik jullie opzoeken!! Of..we doen over een paar jaar als jullie daar nog zitten een keer huizenruil! Emmeloord (of Almere) is niet ver van jullie mooie oude woonplaats in NL :) Hihi! Zie het al zitten hoor! hahaha

Kus Ilona

Fred & Gerda

Hey Marjon,

Wat geweldig voor je dat je weer vertrekt naar het zonnige eiland. We wensen je heel veel succes en plezier daar en we blijven je natuurlijk volgen!!

Groetjes

annelies

see u soon!! :) Kijk er nu al naar uit! Fijne laatste week in NL nog!!

St Maartener

Good luck Marjon, :) St Maarten is the the best so have fun your last days in holland cuz when u come down i kno you'r not gonna wanna go back!! o yeah and Happy belated Birthday !!!!

Aggie

"Wie de ZON tegemoet treedt, heeft de schaduw achter zich"

liefs Aggie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!