Flight 0785

Hallo allemaal!

Afgelopen donderdag was het zover, het begin van een semi-nieuw avontuur. Ik zeg ‘Semi' omdat Sint Maarten natuurlijk niet nieuw voor mij is, maar emigreren, dat dan weer wel! De laatste week in Nederland stond voornamelijk in het teken van erg veel stress, hectiek, geregel en afscheid nemen. Deze laatste week viel me toch wel zwaar, want mijn gevoel was zo dubbel. Aan de ene kant stond ik te springen om naar de zon te vertrekken, maar aan de andere kant is afscheid nemen van vrienden en familie vreselijk! Eenmaal in het vliegtuig kon ik een beetje tot rust komen en na een rustige vlucht werd ik met open armen én een koude heineken ontvangen door Annelies en Djoeke! We zijn meteen doorgereden naar Sunset Beach Bar (waar de vliegtuigen laag over komen vliegen) om lekker bij te kletsen. Het is heerlijk om terug te zijn.

Op vrijdagochtend (ja met zo'n jetlag wordt je gerust om 6 uur 's ochtends wakker, zucht) ben ik richting Philipsburg gegaan waar ik mijn lieve ex-collega's van CCS heb opgezocht! Echt leuk om iedereen weer te zien. Verder heb ik naast boodschappen doen (in de regen, ja ja!) vrijdag rustig aan gedaan want 's avonds zouden we naar een feestje in de Soggy Dollar bar! Na een avondje feesten gun je jezelf de dag erna wel een middagje strand, en zo lagen we zaterdagmiddag te relaxen op Dawn Beach. 's Avonds ben ik met Mike en Annelies naar de Lolo's geweest in Grand Case waar ze me trakteerden op een bord vol goed local eten. Een erg lekker verlaat verjaardagscadeautje. Helemaal omdat Annelies en ik na het eten nog zijn doorgereden naar Chesterfields voor het lekkerste toetje ooit (warme chocolade brownie met vanille ijs, slagroom en chocolade saus.. hmmmmm)!! Helaas kunnen we niet al te vaak genieten van deze toetjes want we zijn gevraagd om voor ‘het goede doel' mee te doen aan een mode show! Zo'n uitnodiging voor het goede doel kun je natuurlijk niet afwijzen en zo moeten we aankomende donderdag ons ‘catwalk loopje oefenen', een vervolg op dit verhaal volgt uiteraard nog!

Aankomende dinsdag begin ik met werken, en ik heb er enorm veel zin in! Mijn alter ego ‘Koos Werkloos' past bij nader inzien toch niet zo bij mij. Gelukkig maar. Verder doe ik het vandaag en morgen nog even lekker rustig aan. Maandag gaan we de eerste en meeste spullen van Annelies verhuizen en dinsdag komt ze er echt bij in. Gezellig!

Ik wil iedereen alvast een goede week wensen en tot de volgende blog!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

Laura

heej lieverd,

Ik ben blij dat je zo leuk bent ontvangen op SXM! Zeker als je er toch moeite mee had om weg te gaan. Wel leuk dat je het leven daar gelijk weer opgepakt hebt en de leuke plekjes alweer bezocht hebt ;)

Ik wens je alvast heel veel succes op je eerste werkdag en ik hoop dat je werk gaat bevallen!

Kus Laura

Sarah

Hey meissie

Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. Alles zal nu wel snel weer op zijn plek vallen voor je..net alsof je nooit bent weggeweest van het eiland. Hier in Sneek alles rustig. Gister leuk avondje gehad in het Bolwerk, die heeft een restyling gehad. Is erg mooi geworden, maar de lange rij voor de ingang was waardeloos. Werd wel leuk gedraaid en er waren veel bekenden. Alleen het geluid stond super zacht en het motto: die bass moe je niet hore, die moe je voele! ging dus niet echt op.

Nou heel veel succes met werken en als je weer naar Nederland gaat moet je even een zwikje brownies meenemen want na het lezen van je blog loopt het water mij uit de mond!

x Sarah

chantal

He fijn te horen dat je een goede vlucht heb gehad.
Hoorde idd al van Djoeke dat ze jou samen met annelies en heinenken is komen op halen hihihi

Nu hopen dat ik gauw weer wat vind zodat ik er oook weer bij kan voegen hihih.

Geniet er maar lekker van!!!

xxxx

Lisanne

Hey Marjon,

Goh je bent er gewoon alweer. Wat een gek idee. Vorig jaar zaten we allemaal in de Caribbean en nu zijn jij & Annelies daar en zitten wij te bibberen in Nederland ;) maar het is je zeker gegund hoor.

Geniet ervan en groetjes aan Annelies.

Liefs

trijnie

nou meid, zet em op daar, veel succes met je baan!
Blij dat je Annelies weer onder in {koks}vleugels neemt, het resultaat heb ik de afgelopen maanden al kunnen proeven!! groetjes en zien jullie wel weer in Cay Hill,wanneer weet ik nog niet en...(zonder lekke band).

Fred & Gerda

Hey Marjon,

Veel succes met je eerste werkdag morgen!

Manon

Hey Marjon!

En zo zit je weer op Sint Maarten! Snap dat het afscheid je zwaar is gevallen, natuurlijk ook met de feestdagen in het vooruitzicht!
Veel succes morgen op je eerste werkdag!

Liefs >

fred en atie

goed te lezen dat je weer met open armen bent ontvangen en meteen ook weer doorgegaan met feesten veel plezier op dat eilandje en niet te hard werken

nenna

marjonaaa!! blij dat je veilig en wel bent aangekomen! :p ... mooi dat het weer voelt als 'thuis' dan hoeven wij ons aan de andere kant van de wereld geen zorgen te maken dat je je niet vermaakt!!
dus je begint morgen met ur new job, spannendd!! geniet nog maar ff van je laatste koos-werkloos-dag en tot de volgende blog! xx

Lida

Jaaa deze zocht ik! Nou klinkt allemaal alsof je daar weer in een warm badje terecht komt, home sweet home voor jou! Een goede keus van je geweest hoor. Succes met verhuizen van Annelies morgen en met je eerste werkdag woensdag! Wel gek hoor dat ik nou weer een blog van je lees van daar, tis snel voorbij gegaan die maandjes dat je hier was!
Ga nu je foto's struuunen en de I love Coffee mok is een gouden ding ;-)
Dikke dikke tuuuutter!

sippy

Hallo Marion.

Fijn dat alles weer ok is daar, en zo te horen niet echt vervelend!! Veel plezier daar en succes met je baan!!
Groetjes, Sippy

Marjanne

Hey meis!

Hoe is ie met je! En hoe waren je eerste dagen op het werk? En heb je daar ook al rond gecruised?

Hoop dat we snel kunnen skypen ;)

Hier gaat alles zijn gangetje! Nog een dagje werken en dan morgenavond heerlijk een weekendje naar Terschelling met Patries en Jos, lekker uitwaaien en dat gaat zeker wel lukken met dit weer :S Er is van weekend weer een feestje Sundrum heet het volgens mij, gaan alle mannen verkleed en ze hebben maskers op. En aan de eind van de avond in Wyb laten ze pas zien wie ze zijn...zal van weekend wel ff uitvogelen waar deze traditie vandaan komt het zal vast wel weer een goede smoes zijn om veel alcohol te nuttigen! Ben heul benieuwd!

We keep in touch en fijn weekend alvast!

Liefs!

Ilona (TM)

Hee Marjon!

Leuk je blog weer te lezen! Toch erg nieuwsgierig hoe jullie het daar hebben (Jij en Annelies), denk vaak aan jullie!

Geniet van het weer daar alsjeblieft (al is het maar voor ons ;) ), en maak er binnenkort knallende feestdagen van!

Zouden jullie het adres van waar jullie nu wonen nog ff kunnen mailen?

x Ilona

Lieke

Hey lieve meid!!
Hoe is het? Lekker van de zon aan het genieten? En hoe bevalt je baan?? Het is hoog nodig tijd voor een nieuw verhaal Marjon! ;)
Hier gaat alles prima. De baan bevalt super goed. Ben zelfs helemaal met de studie gestopt!...
Gister en vandaag is er veel sneeuw gevallen, komende dagen wil er nog meer vallen! Misschien hebben we dus wel een echte witte Kerst volgende week!
Heb jij al plannen voor Kerst?

Alvast hele fijne feestdagen en geniet van alles daar! :)

Veel liefs en kus Liek

Ton en Jannie

Hoi Marjon fijn dat het goed gaat daar. Het is heel leuk om jouw verhaal te lezen.Ook voor jouw heel fijne dagen toegewenst en een protte Lok en Seine voor het nieuwe jaar liefs van Ton en Jannie.

greta

kus en knuffel vanuit een winters Nijemirdum!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!