I am on island time...

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog geplaatst heb, of dat ik uberhaupt op internet ben geweest. Alweer bijna drie weken geleden, op 1 december, ben ik begonnen met werken bij ‘Aqua Mania'. Na 1½ dag werken werd ik gevloerd door de griep, en zo zat ik de eerste werkweek thuis op de bank. Het was en is nog steeds wel enorm wennen aan een nieuwe omgeving, maar ik ben gelukkig met open armen ontvangen! Op mijn eerste werkdag werd ik uitgenodigd voor het kerstfeest dat op 12 december plaatsgevonden heeft. Ik heb de modeshow waar ik aan mee zou doen afgezegd om naar het feestje van mijn werk te kunnen. Helaas viel het samen in één weekend, maar aan de andere kant was het feestje erg leuk én een mooie kans om mijn collega's wat beter te leren kennen. Mijn werk bestaat op dit moment vooral uit het verkopen van excursies aan toeristen, zodat ik een beter inzicht krijg van het bedrijf en de trips die we uitvoeren en verkopen. Na enkele maanden zal ik ook gaan helpen met de administratie en marketing. Helaas wordt - bijna - alles op mijn werk gedaan met pen, papier en een telefoon, en zo komt er dus geen internet bij kijken. Ik hoop snel thuis internet te hebben, maar dat moet ik nog gaan regelen. Inmiddels heb ik ook weer een lokaal telefoonnummer, dat - net als mijn adres - te vinden is onder mijn ‘profiel'. In het begin was het toch wel weer wennen aan het klimaat en het ritme, maar inmiddels ben ook ik hier al ‘on island time'.

Verder wil ik jullie allemaal alvast vrolijke kerstdagen en een heel erg gelukkig nieuwjaar toewensen!

Liefs,

Marjon

Reacties

Reacties

Gerdie

Goh, wat sneu voor je, je 2e werkdag ziek. maar gelukkig nu weer volop in de running. Wij zijn net een dag terug en worden we overvallen door sneeuw, bergen en meteen snotter verkouden, maar wat wil je ook met 35 graden verschil. We geven je helemaal gelijk om naar de warmte te vertrekken, wie weet volgen we nog.??????
fijne feestdagen en heel superjaar voor jou gewenst.
Dikke tuut
Ger en Quido

fred en atie

hallo Marjon, goed te lezen dat je het naar je zin heb, hier valt de sneeuw met bakken naar beneden, friesland is nu vanuit alkmaar net zo moeilijk te bereiken als sint maarten.fijne kerstdagen op het strand en een goed begin van 2010

Jurgen Kuiterman

Dag Marjon!

Wat zonde dat jij nu weg bent aangezien het hier nu echt prachtig is, de winter is niet alles maar een 40cm sneeuw laag over de straten van Sneek maakt het allemaal toch zeker een stuk aangenamer. Kom jij oud en nieuw ook in Sneek vieren? Er gaat hard gefeest worden in de ludiek.............

Marjon succes,

Ltr,

Jurgen Kuiterman

Laura

Heej meis,

Ik ben blij dat je het naar je zin hebt op je werk. Jammer dat je gelijk in het begin ziek werd, maar daar kun je natuurlijk niets aan doen.

Fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuw jaar.

xoxo Laura

sippy

Hallo Marjon,
Fijn weer even bericht. Ik heb natuurlijk alle berichten hier uit de eerste hand, van je moeder natuurlijk.
Het ziet er naar uit dat je het goed hebt getroffen op je werk, alle facetten eerst leren beheersen door het te doen is een prima leerschool.
Fijne kerstdagen een een zonnig 2010!!

Groetjes, Sippy

Jildou

Hey Marjon,

Goed om te horen dat alles je weer zo bevalt! Geniet der lekker van! En niet teveel stappen met Djoeke he?! ;-)

Liefs Jildou

AnneMeijs

Lieve Marjon.
Jij hele fijne feestdagen toegewenst en een heel gelukkig nieuwjaar! Maak er iets moois van op Sint Maarten.
Liefs AnneMeijs

Fred & Gerda

HeyMarjon,

Fijn om te lezen dat je het ontzettend naar je zin hebt.
Vanuit een winters Sneek wensen we jou gezellige kerstdagen en een gelukkig 2010

Groetjes
Fred en Gerda

Bart Faber

Hoi Marjon

Zo te zien vermaak je je daar wel weer.
Een fijne feestdagen en een gelukkig 2010.
groetjes uit IJlst

Bob

Happy Christmas Marjon and Best Wishes for 2010
Lots of Love Bob xxx

Jildou

Hey Marjon,

Wens je alvast een gelukkig nieuwjaar!!!

liefs Jildou

greta

Hoi Marjon,

Ik wens je een hele fijne oudejaarsavond! We zullen morgenochtend het glas heffen op jouw Nieuwjaar ( noodgedwongen champagneontbijt!)

Liefs en knuffel van Greta en Gerard.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!