Aqua Mania...Just add water!

Hallo allemaal!

Ik vond het wel weer tijd worden voor een update! Om maar meteen met de deur in huis te vallen is de titel van deze blog dé slogan van mijn werk, en dus ook hét onderwerp van deze blog. Inmiddels werk ik alweer twee maanden bij Aqua Mania, en het bevalt me nog steeds prima. Ik ben inmiddels al helemaal gewend aan eenvolle werkweek en nu ik ook wat meer routine in mijn dagen heb, gaat het helemaal super. Mijn werkweek begint op zondags en de ochtend vul ik voornamelijkopmet papierwerk en orientaties (welkomstbijeenkomsten). De middag staat vaak meer in het teken van marketing en verkoop van excursies. Op maandag en dinsdag ben ik voornamelijk bezig met administratie en verkoop en op woensdag houd ik me voornamelijk bezig met de boodschappen voor het kantoor en een van de boten. De donderdags staat altijd helemaal in het teken van marketing, wat betekend dat ik de hele dag onderweg ben om van het ene hotel naar het andere hotel te hoppen. En dan is het op vrijdag en zaterdag voor mij weekend!

Voor mijn marketing activiteiten en de verkoop van excursies is het van groot belang dat ik alle 'ins & outs' weet van alle trips die we verkopen, en zo stonden mijn afgelopen drie vrijdagen in het teken van het uitvoeren van de excursies.

De eerste excursie was een 3-uur durende snorkel trip naar Créole Rock. Samen met Annelies begon ik vol goede moed aan de excursie. Het is natuurlijk erg vervelend om alle trips uit te moeten proberen, echt een straf. Helaas voor ons regende (ja, het regent hier ook regelmatig) het de gehele tijd en was het te fris om uitgebreid te gaan snorkelen.

Naast dagtrips verkopen we ook avond excursies en zo koos ik ervoor om op de Tango dinner cruise te gaan. De Tango is een catamaran, en op deze specifieke trip wordt de boot omgetoverd tot een klein restaurantje met een lokaal buffet.

De daarop volgende week was er niemand vrij om me op een trip te vergezellen, en dus heb ik ervoor gekozen om scuba duiken maar eens uit te proberen! Na een korte DVD sessie over de basis begrippen van het duiken was het dan toch echt tijd om de boot in te stappen en te vertrekken voor een ondiepe duik. Als je snorkelen fascinerend vind, dan zou je eens moeten proberen te duiken, want wat een prachtige ervaring is dat!

Na twee trips bij Créole Rock te hebben doorgebracht, vond ik het wel eens tijd worden voor verandering, en zo zijn Narada (mijn collega) en ik meegeweest op de Santino BYO (bring your own) cruise die ons naar Tintamarre en Pinel island bracht. Nou had ik beide eilanden al bezocht, toch blijft het leuk om een boottrip te maken.Ik bijf het maar herhalen, wat een rotbaan heb ik toch.

Ik hoop iedereen met deze blogwat meer en specifieker geinformeerd te hebben over mijn werk en de werkzaamheden die ik doe.

Liefs,

Marjon

Reacties

Reacties

karin

hai poppie!!!
klinkt allemaal leuk !! heel vervelend die tripjes heb wel medelijden met je hoor !!
mooie foto wat een leuk jurkje heb je aan .
dikke kus

fred

merk het al, het werken is echt een crime voor jouw, kunnen we niet ruilen? veel zon en af en toe een beetje regen toegewenst om het stof tegen te gaan

Sarah

Hey Mar

Coole baan zeg! En je hebt idd niet de minste tripjes die je aan de man moet brengen. Duiken is idd geweldig..nu twee keer gedaan in Griekenland en Egypte, maar zou nog graag mijn duikbrevet eens willen halen. Kan dat mooi op Sint Maarten dacht ik zo.
Hier in Sneek gaat verder alles zijn gangetje. Heb contractverlenging gekregen t/m april en ga iov de gemeente Leeuwarden en de politie een daderanalyse uitvoeren. Mag ik zelf opzetten en uitvoeren, dus dat is wel heel leuk. En verder ligt die ouwe scriptie nog op de plank.

Nou meid geniet van de trips en de zon en een fijne werkweek gewenst!

x Sarah

laura

Cool dat je bent wezen duiken!! Toch een heel stuk anders dan snorkelen he ;) Wauw wat heb jij een rotbaan zeg...nee hoor het lijkt me echt een leuke baan. Je hebt een veelzijdige baan, leuk hoor!

x lau

Ladidadi

Scuba diving, stoerr! Mooi dat je het zo naar je zin hebt. In ieder geval geen saaie kantoorbaan! Vandaag ook een krabbel gezet onder 2 jarig contract, dus ze zullen wel tevreden zijn. Ik heb skype dus binnenkort even belletje lellen :-D Dikke kus

Kiem

Ha Famke,
Wat een rotleven heb je daar! Kom maar snel naar huis :p.
Hier is de sneeuw eindelijk foetsie. Ben benieuwd wanneer het volgende pak valt... dikke tût

Lieke

Hey meis!

Bedankt voor je krabbeltje gister! :)
Fijn om te horen dat je werk zo leuk is!

Liefs

Maryjane

Waar kan ik solliciteren ;)

Fijn dat je het zo naar je zin hebt meid!

Liefs!

Fred & Gerda

Hey Marjon,

Geweldig dat je zo naar je zin hebt.
Heel veel succes!!

Groetjes út Snits

Angelique

Mooi dat je t naar je zin hebt skat!!
Kletsen snel weer es bij!

xx

Manon

Hey Marjon!
Ben weer helemaal bij gelezen met al je verhalen, en als ik heel eerlijk ben.. ben ik best wel een beetje jaloers op je haha! :) Klinkt echt als een lekker leventje!

Keep it up xxx

sippy

Hoi Marion,

Wat heb je het goed voor elkaar. Ben blij dat het allemaal goed uitpakt daar .Het is altijd maar afwachten of een baan echt naar verwachting is.
Zo te lezen is dat zeker het geval. Geniet er van!!
Groetjes uit Sneek van Sippy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!