Hieperdepiep hoera! Heineken Regatta 30 jaar!

Hallo allemaal!

Een nieuwe maand, een nieuwe update! En zoals de titel van deze blog al verklapt hebben we net de 30e Heineken Regatta achter de rug. Voor iedereen die niet bekend is met dit fenomeen volgt hier een kleine uitleg. Je kunt de Heineken Regatta zien als de caribische versie van de Sneekweek. Overdag draait alles om zeilen en 's avonds draait alles om de gezelligheid. De Regatta duurt vier dagen en de feesten vonden plaats in Port de Plaisance, Philpsburg, Marigot en Simpson Bay. Op mijn werk was het deze dagen extra druk, want onze catamarans Lambada & Tango gingen namelijk het water op als volgboten van de race. Ik heb me alleen vrijdag en zondag in het feestgedruis begeven, want met al die drukte wilde ik toch wel fris en fruitig op het werk verschijnen.

Op vrijdag vond het feest plaats op de boardwalk in Philipsburg. Op deze avond stonden de lokale bands op het programma en zo hebben wij de avond doorgebracht bij ‘Respeck band'. Omdat werk de volgende dag weer op het programma stond hebben we het niet te laat gemaakt.

Op zondag werden de laatste races gezeilt, de prijzen verdeeld en was het tijd voor dé belangrijkste artiest van de hele Regatta, reggae artiest ‘Maxi Priest'. Helaas viel het feest een beetje in het water door alle regen, maar dat mocht de pret niet bederven. Naast Maxi Priest waren er ook nog optredens van Ziggy, Maikal X, Remo en Mixmaster Pauly. Het was net wat té gezellig en dat was vanmorgen goed te merken toen ik niet vooruit te branden was!

Naast feesten moest er natuurlijk ook nog gewerkt worden en na een volle werk week gewerkt te hebben moest er gerust worden, en wat is dé beste manier om te ontspannen? Juist. Cocktails drinken op het strand. En zo ben ik op mijn vrije dagen geregeld op Kimsha Beach te vinden. Het grootste pluspunt aan Kimsha beach is toch wel Buccaneers beach bar, waar je zowel kunt borrelen als lunchen! Verder bevalt mijn werk me ook nog steeds erg goed en zo vliegt de tijd voorbij.

Ik vind het nog steeds super leuk om al jullie reacties te lezen! En ik ben nog steeds erg benieuwd wat er allemaal gaande is in Nederland! So, keep them coming!

Liefs,

Marjon

Reacties

Reacties

fred

wil best af en toe een stukje naar je schrijven in het kader van" keep them coming", maar dan moet jij wat van de caraibische feesten deze kant op sturen, want ja alleen foto's van jouw op het strand met een koele cocktail is voor ons thuisblijvers in dit koude kikkerlandje natuurlijk wel erg zuur.

Jurgen Kuiterman

Chilll!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Was het elke dag maar sneekweek!

Hier in de NL maakt iedereen zich klaar voor de aardbeving die Erwin krol voorspeld heeft, Joop den Tonkelaar was het hier echter niet mee eens, de beste man laat ons weten dat een aardbeving niet het goede woord is en dat wij ons klaar moeten maken voor Jasmine. Jasmine is een alles verwoestend zuchtje wind die met een slakke gang van 11 kmph zo vanuit oost Duitsland ons heerlijke kikkerlandje met de grond gelijk zal maken. Ook is het carnaval en heb ik de eerste paasvuren al weer gedoofd dit jaar.

Marjon heel veel plz!!!!!!!!!!!!!!

Ltr

Aggie

Al weer dik 3 maanden op Sint-Maarten, en je 2de Heineken Regatta.
Toch vliegt de tijd, maar fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar.
Wat een leuk autotje, waar jij je in voortbeweegt........

Ik geloof dat ik me ook maar eens ga verdiepen in het maken van een coctail, om het caribische sfeertje naar boven te halen!!

Marjon een dikke knuffel xxx

Lieke

Hey meis!
Leuk om je verhaal te lezen de foto's te zien!
Komt op die manier het zonnetje toch een beetje hier heen :)
Blijf genieten!

Liefs

Angelique

He skat,
Daar was je verhaaltje al. Leuk man.. en erg leuke foto's. Toppie! Kletsen snel weer bij!
xxxx

Kiem

hey hoi!
je 2e regatta al zoals je moeder al zei. maar dit keer geen blauwhuster dakkapel? of waren die dr niet..
dikke tût

sippy

hee Marjon,

Ja je werkt dus toch, gelukkig maar.
Je ziet er goed uit zeg, altijd een bruin kleurtje natuurlijk.
gr. Sippy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!