Lalalalalambada!

Hallo allemaal!

Met de Heineken regatta achter de rug en met de paasdagen voor de deur is het wel weer tijd voor een update! Te beginnen met mijn werk. Ik ben blij te kunnen zeggen dat mijn werk me nog steeds erg goed bevalt! Mijn taken zijn nog steeds erg afwisselend, en geen dag is hetzelfde! Zo rond de paasdagen is het vooral erg druk en veel van onze excursies zijn dan ook volgeboekt.

Om bij te komen van al dat harde werken ben ik samen met Donika op één van onze trips naar Anguilla geweest. Op deze excursie zeil je met de ‘Lambada' naar Prickley Pear (een onbewoond eiland voor Anguilla) om daar te snorkelen, waarna je doorvaart naar Anguilla voor lunch. Heerlijk zo'n dag op het water!

Omdat de dagtrip ons zo goed was bevallen hadden we ook meteen maar besloten om de week erop met de ‘Lambada sunset sail' mee gaan. Deze trip is 1½ uur en vaart langs de kust van Sint Maarten. Na de boottocht zijn we doorgegaan naar de karaoke-bar waar we natuurlijk heel sportief ook meegedaan hebben. Arme mensen die ons aan moesten horen...

Ook ben ik begonnen met studeren voor mijn duikbrevet, en wil ik die in April gaan halen. Ik ben inmiddels begonnen met de theorie en ik moet zeggen dat dat nog best pittig is. Ik ben laatst wel weer meegegaan voor een ‘shallow dive' vlak voor Grand Case. Het is een geweldig gevoel om onderwater rond te zwemmen en al die mooie vissen en schildpadden te zien!

Inmiddels is Annelies ook verhuisd. Ze heeft ervoor gekozen om weer in Pointe Blanche te gaan wonen. Dus nu woon ik sinds het begin van de maand samen met Chantal! Verder zijn er nog meer ontwikkelingen want ik krijg het eind van deze maand visite van Latifa! Ook begint deze maand het carnival weer! Ik ben benieuwd wat dat met zich mee brengt!

Fijne paasdagen en ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!