Visite, visite, wat zullen we genieten!

Bònjou allemaal!

Na een dikke maand stilte is het toch zeker wel weer tijd voor een update! Er is in de afgelopen maand vanalles gebeurd. Om te beginnen had ik visite uit Nederland! Eind april zette Latifa voet op ‘The Friendly Island' en mocht ik haar nog drie weken bij me houden. April is hier de maand van het carnival en daar hebben we ook nog een staartje van mee mogen maken. Zo hebben we bij de ‘grand parade' gekeken en zijn we naar een reggae/dancehall concert geweest waar Busy Signal, Jah Cure en Beenie Man optraden. Op koninginnedag was ik ook vrij en hebben we heerlijk bij Karakter op het strand gelegen waar alles in Hollandse sfeer was. En dan bedoel ik ook echt alles op zijn hollands: Nederlandse muziek, een kleine braderie, Nederlands eten en drinken en natuurlijk een heleboel Nederlanders! Omdat ik verder gewoon moest werken heeft Latifa zelf nog een paar excursies gedaan en samen zijn we nog voor een dagtrip naar Anguilla en Saba geweest. In de avonden zijn we ook op pad geweest naar diverse restaurantjes en barretjes en hebben we een sunset- en dinnercruise gedaan. Natuurlijk hebben we ook gewoon heerlijk gerelaxed op en bijgekletst. De drie weken zijn echt voorbij gevlogen en het is een heel raar idee dat ik haar nu weer zo lang moet missen.

Een ander nieuwtje is dat ik tegenwoordig mobiel ben! Sinds een maand ben ik de trotse eigenaresse van mijn eigen Toyota Corolla. En zo kon ik Latifa natuurlijk ook in stijl ophalen van het vliegveld. Ik ben voornamelijk erg blij met het feit dat ik nu tien minuten langer kan slapen in de ochtend en dat ik niet meer lopend boodschappen hoef te doen! Verder kan ik nu de deur uit wanneer ik maar wil, heerlijk!

En nu is alles voor twee weken even ‘back to normal' De tijd vliegt want over twee weken komen Kim en Casper ‘The friendly island' proeven, ruiken en voelen. Dus het is tijd voor nog meer visite, visite, wat zullen we genieten!

Tot de volgende blog!

Liefs,

Marjon

Reacties

Reacties

karin

Wat leuk om weer van je te horen! Zo te horen gaat het helemaal super met je! Top meid. Geniet er van.

Lida

Je hebt een auto!!! Wat gaaf :-D Snel weer skypen pop, dikke tuuuut

Sarah

Hey Mar

Wat goed dat je je eigen racebak hebt! Scheelt idd met boodschappen doen. Leuk dat Koninginnedag ook helemaal in Nederlandse stijl was bij jullie. Ik heb koninginnenacht en -dag met een zwikje vrienden doorgebracht in Amsterdam...was ik nog nooit eerder geweest met koninginnedag. Was echt super! Daarna nog een paar slopende feestdagen gehad en nu maar weer even vol aan de studie. Over twee weekjes ga ik ook op vakantie, zin in! Heeeeeeeeel veel plezier met Kim en Casper!

x

Sarah

Oja ik moest nog even wat aan je kwijt: ik ben naar het concert van Lady Gaga geweest...het was fantaaaaaaaaaaaaaaaastisch! Het was zo geweldig; we gaan 29 november nog een keer!

Jurgen Kuiterman

Vet!

fred

hoi Marjon,

leuk om te lezen dat nog steeds volop geniet op jouw eiland, gefeliciteerd met je auto dat hij nog lang boodschappen voor je kan doen

Manon

Heyy Marjon!

Ben weer bij gelezen hoor :-)
Super om te lezen dat je je zo goed vermaakt. Je leventje ziet er iig heerlijk uit en helemaal nu je lekker kunt toeren in je eigen bakkie!
Wat lijken de PBL lessen dan opeens ver weg zeg.. tjee.

Enjoy & take care!

xx Manon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!