De derde week op het eiland

Hallo allemaal!

Another week has passed by, time flies when you're having fun wordt er vaak gezegd. En ja in mijn geval klopt het wel want ik vermaak me hier tot nu toe prima! Op het moment is het dus laagseizoen en daarom is er nog niet erg veel werk voor ons. De hele week zijn we druk bezig geweest met lezen en verslagen maken voor school. Niet het leukste werk, maar dan is het ook maar weer gedaan! Ondertussen ben ik aan het brainstormen om een probleemstelling voor mijn scriptie te vinden. Het wil nog niet echt vlotten, maar dat komt vast doordat al mijn inspiratie van deze week in de andere twee verslagen zit weggestopt. Op het moment doen we door de week op de avonden nog niet zo veel, meestal heb ik zin om gewoon lekker te luieren, maar daar komt vast snel verandering in.

Vrijdag zijn we met een groepje na het werk naar ‘the Greenhouse' gegaan. Erg gezellig het weekend inluiden onder het genot van een cocktailtje. Daarna hebben we thuis gekookt en 's Avonds zijn we met een groep op stap gegaan naar de Soggy Dollar bar. Wederom een erg gezellige avond gehad!

Zaterdag lag het in de planning om te gaan shoppen in de hoofdstad van de Franse kant, Marigot. Helaas voor ons regende het de gehele dag. En konden we dus vrijwel niets doen behalve thuis wat omhangen. In de avond hadden we met zijn allen een barbecue georganiseerd als afscheidsfeestje voor Pierre, die zondag weer naar huis ging. Ondanks het weer was de barbecue erg gezellig en het eten erg lekker. We waren ook nog van plan om met de hele groep op stap te gaan, alleen één voor één haakte af, en dus lag iedereen vroeg in bed. Ook wel een lekker vooruitzicht om op zondag fit op het strand te liggen!

Maar helaas, ook zondag regende het de hele dag, en viel ons dagje strand letterlijk in het water. Wel balen, aangezien regen gelijk staat aan thuisblijven. Om er toch maar het beste van te maken hebben we (Laura, Nadine, Sandra, Annelies en Ik) maar besloten om film te kijken. Gelukkig was het 's avonds droog, en hebben we nog gezellig buiten zitten kaarten.

En ironisch genoeg zul je altijd zien dat het op maandag dan wel weer mooi weer is. En jawel hoor, je stapt je bed uit en de zon schijnt! Daarmee was ik toch wel weer gelukkig, aangezien ik hierdoor niet door de regen hoefde te lopen. De werkweek is weer begonnen, en het zal ongeveer weer een weekje duren tot de volgende blog! Bedankt voor alle leuke reacties, ik blijf het leuk vinden om ze te krijgen!

Tot de volgende blog! Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

roomy Sandra

Jaja 1 troost aankomend weekend halen we alles in wat we vorig weekend hebben moeten missen :P
Zaterdagavond stappen en maybe zondag Penil island?? Succes vandaag! (ik heb ook geen r**t te doen!)
See u tonight!
xxx

Lidaaah

Wat een reacties op je salade hahah, volgende keer toch een blue cheese proberen? ;-p
Kijk nu al uit naar je verslag van volgend weekend! want als ik dat hierboven lees wurd ut gesellig :-) Ik zal de spinnenwebben ook even van mn stapperskleren halen dit weekend. Lekker lam lekker los ;-)! Tuuut

Angelique

Leuk voor je dat je het naar je zin hebt, en echt mooie verhalen! =)

Kuss

Marjanne

Hai poppie!
Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt :D
Wij zijn doordeweeks ook veel aan het luieren hier hoor, dus heel normaal ;)
Veel plezier nog en ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal! En wat lief dat je mij als link hebt:D zal ik ook ff uitvogelen op mijn site ;)
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!