1 month down, 9 to go...

Hallo allemaal!

De tijd vliegt en dat betekend dat we hier ondertussen al 4 weken op het eiland zitten! En ik moet zeggen, het bevalt allemaal nog prima. En dat moet ook wel, want ik heb nog 9 maanden te gaan!

Afgelopen dinsdag zijn we met alle collega's naar het Westin hotel gegaan waar we een rondleiding kregen door het hotel. CCS werkt samen met het Westin hotel en behalve het regelen van incentives voor grote groepen heeft CCS een activity's desk in het hotel waar individuelen ook dagtrips kunnen boeken. We hebben zo ongeveer het hele hotel gezien, van het casino tot aan de presidentiële suite. Erg leuk om te zien.

Donderdag zijn we met bijna alle collega's naar Oyster Bay gegaan om Danika's verjaardag te vieren. Tevens wordt er in de gehele maand September op donderdag avond carnaval gevierd. Kleinschalig dan welteverstaan maar erg leuk om te zien. Zo krijg ik alleen maar meer zin om het ‘echte' carnaval mee te kunnen maken. Met de mojito's erbij was het een zeer geslaagde avond, en volgende week is de laatste keer en dan zijn we er zeker bij!

Vrijdag heeft Annelies een Hyundai Atos gekocht en zijn we meteen goed booschappen gaan doen bij de Grand Marché! ‘s Avonds zijn we met zijn allen eerst naar Sunset gegaan, waar het Ladies night was. Ik vind ladies night echt een goede uitvinding, aangezien alle drankjes maar $1 waren! Na Sunset zijn we naar Bliss gegaan, die sinds deze week voor een maand gesloten is in verband met het laagseizoen. Na de bliss zijn we nog even in de Mansion geweest, en uiteindelijk was het al snel 5 uur.

Zaterdag zijn we met zijn 7en (Prem, Sandra, Laura, Nadine, Ralf, Annelies en Ik) naar Pinel Island geweest. Dit is een eilandje vlak voor de kust van Sint Maarten, en het heeft een supermooi bounty strand! We waren een beetje laat maar ondanks dat heb ik een heerlijke dag gehad. Na dit vrij korte bezoekje aan het strand (hadden we wel trek en zijn Annelies en ik een broodje kroket gaan halen bij Sunset. ‘s Avonds zijn we met een groepje naar de bios - Lakeview Terrace - geweest. Leuk om naar de bios te gaan, helaas viel de film een beetje tegen. Ach, volgende keer beter!

Zondag was het - gelukkig voor ons - weer mooi weer en zijn we met de Atos naar Dawn beach gecrossed! Dawn beach is een mooi wit strand aan de Atlantische Oceaan met uitzicht op St. Barths, dikke prima dus. We hebben ondertussen 5 stranden gehad, dus we hebben nog 32 om te ontdekken. Heel erg vervelend! Zondagavond hebben we rustig doorgebracht om weer even op te laden voor de maandagmorgen.

De nieuwe werkweek is weer aangebroken en ik voel me hier prima op mijn plaats. Jammer dat het nog niet zo druk is, en ik kijk dan ook wel uit naar het hoogseizoen. Verder vind ik alle enthousiaste reacties die geplaatst worden erg leuk! Bedankt! Tot de volgende blog allemaal!

Liefs, Marjon

Djoeke

Hey marjonneke....zitten we zo dichtbij elkaar hier opt eiland en nu ik je blog lees...lees ik weer allemaal nieuwtjes. Top dat jullie een auto hebben...ik zeg dan nu ook dat wordt snel tijd voor een drankje at my swimmingpool. Bellen snel....kussies Djoeke

Gea

Hey meissie!
Dat klinkt weer goed:) Die site inspections in hotels zijn leuk heh? Ik wordt alleen zo vet gemest daar haha, die uitgebreide lunches enzu.. hoef de rest van de dag geen eten meer dan!
Ik ben blij dat je het naar je zin hebt meid!
Wat vliegt de tijd niet?! Ik zit al echt zu van: potverdorie ik heb er alweer een maand opzitten, nog maar 9.5 maand te gaan..:(
Ik zeg adios amigos!
Xxx

Lieke

Hey meid!
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! :)
De foto's zien er ook erg mooi uit!
Nu maar hopen dat het snel wat drukker wordt op je stage! Hier is ook alles ok :)
Liefs Lieke

Matthijs

Zet em op pop!
lkker genieten

greta

Hoi Lieverd,
veel plezier en we mailen gauw weer eens.

kus,
Greta

Marjanne

He pop!

De eerste maand hebben we der alweer opzitten, gaat snel he! Tijd vliegt nu al voorbij! En ik denk als straks het hoogseizoen begint het helemaal snel gaat! Dus lekker genieten, voor je het weet zitten we te braaien in de zaadstraat :P

xxx

Lida

Maar 32 stranden? Dat valt me wel tegen :-p Veel succes op je werk deze week! Maar even iets te doen zoeken tot het hoog seizoen begint.. Dikke tuuuut

Kristel

Hey hoi,

Wat leuk om al je verhalen te lezen:)
Zo te zien en te lezen heb je het onwijs naar je zin.

Have fun nog.

Gr.
Kristel

Manon

Hey Marjona!

37 stranden.. mijn god. Indd erg vervelend om die allemaal te bezoeken! Pfffff, hebben wij het hier een stuk beter met de herfst.
Blij dat jullie het nog erg naar jullie zin hebben, dan gaat zo'n maand snel indd!

X Manona