Carnaval, Pinel Island en Captain Alan

Hoi allemaal!

Ik vond het wel weer tijd worden voor een verhaaltje, er is immers alweer een week voorbij. Afgelopen donderdag was er voor de laatste keer carnaval in Oyster Bay. Elk jaar is het in September guest appreciation month, en om deze reden wordt het carnaval georganiseerd. Na het werk zijn Annelies, Sandra en ik direct richting Oyster Pond gereden en Nadine, Rob en Lotte volgden later. De sfeer op het carnaval is echt heel leuk, en daar droeg mijn rum punch, popcorn, suikerspin en masker wel aan bij! Vooral dat masker, ik voelde me net ‘King Julien' uit de film Madagascar.

Vrijdagavond hebben we eerst gezellig met een groepje bij ‘the Greenhouse' gezeten om het weekend in te luiden onder het genot van een cocktailtje en een potje pool. ‘s Avonds zijn we met z'n allen naar Soggy Dollar gegaan. Annelies en ik deden het rustig aan omdat we een boottocht met collega's op het programma van zaterdagochtend hadden staan. Jammergenoeg waaide het te hard en werd de trip verplaatst naar de maandag. Nog niet helemaal wakker zijn we toen maar gaan lunchen bij Taloula Mangos om daarna door te gaan om onze nagels te laten doen! Onze zaterdagavond was erg burgerlijk, we hebben namelijk de avond doorgebracht met Monopoly, daar ben je ook wel een aantal uren zoet mee.

Zondag zijn we al vroeg vertrokken richting Pinel want de vorige keer hadden we maar twee uurtjes en dat was wel heel erg kort. En daarom besloten we het afgelopen zondag goed te doen. Nou dat is gelukt want iedereen was wel verbrand! De rest van de dag verliep heel rustig en het was dan ook een relaxed weekend.

Maandag stond in het teken van de boottocht met onze collega's. Via Captain Alan was het tripje op de ‘Awesome' (de boot dus) georganiseerd. De boot vertrok uit Oyster Pond en we gingen eerst richting Pinel Island om te gaan snorkelen. Wauw, dat was echt supermooi! We kregen brood mee om de vissen te lokken. Wel een gek idée om echt tussen alle vissen te zwemmen. Na een tijdje zijn we doorgegaan naar Tintamarre gevaren (ook wel Flat Island genoemd). Dit eiland staat bekend om zijn modderbaden die je er kunt nemen. Uiteraard hebben wij dit ook gedaan. Je moet jezelf helemaal insmeren met modder, wachten tot het hard en droog is en dan kun je het er in de zee wee afspoelen, met als resultaat een huid zo zacht als dat van een baby. Na dit modderbad kwamen de drankjes en snacks op tafel en was het heerlijk relaxen. Rond een uur of 5 waren we weer terug in de haven en was de trip voorbij. Het was echt superleuk en gezellig met alle collega's.

Nu is het weer tijd voor een nieuwe werweek. Aankomende donderdag gaan we voor een EHBO cursus, samen met nog een aantal collega's. Verder hebben we aankomende vrijdag een lunch in verband met de verjaardag van Yussra. Heel erg leuk want iedereen neemt wat te eten mee! Maar daar zal ik jullie in de volgende blog wel mee vervelen! Voor nu zeg ik, ciao! Tot de volgende blog!

Liefs Marjon

Reacties

Reacties

Kiem

heyy
leuk om weer zo'n gezellig verhaaltje van je te lezen! Ik ga snel door naar de foto's!

kussies

Latifa

Ik doe hetzelfde als kim snel de mooie foto's bekijken!
Leuk verhaaltje meid fijn dat je het zo naar je zin hebt!

XxXx Latifa

Marjon

@ Grady: Nee ik heb geen geiten gezien op Tintamarre, maar nou moet ik zeggen dat we ook niet veel verder gekomen zijn dan het modderbad en het strand :)

sandra

hahaha SPREKEND die foto!!! Nice Job Marjon :)
Succes vandaag en tot vanavond!

xxxx

Willemijn

Hee Marjon!

Leuk om te lezen dat je t naar je zin hebt!

ook leuk zo'n carnaval! haha..;)

xxx

Lida

Hee King Julien hahaha, wat een leipe foto! Die boot trip en modderbad klinkt echt zwaar relaxed. En mooi dat je leuke collega's hebt! Dat scheelt een bak.
Nou ik modder ook nog even verder met mn school huhuh, succes met de pasta salade;-) dikke tuuut

Marjon

@ Sandra:

Hey wat leuk dat je hier ook stage komt lopen! Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Ik vermaak me tot nu toe prima op het eiland en denk dat het bij jou ook wel goed gaat komen. Wie wil er nou niet stage lopen op een tropisch eiland? Waar ga je stage lopen en voor hoe lang?

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!