Waka Waka!

Hallo allemaal!

Na een dikke maand stilte is het ook wel weer tijd voor een dikke update! Na het bezoek van Latifa zette ook Kim & Casper voet op dit kleine tropische Nederlands-Franse eiland. Na hun aankomst op Prinses Juliana Airport hebben we direct de huurauto opgehaald en zijn we naar het appartement gereden. Nou was ik natuurlijk al verwend met drie weken visite, maar ik moet zeggen dat het superleuk was om nóg meer visite op ‘mijn eiland' te krijgen! Toch wel weer heel fijn om weer verbonden te zijn met ‘thuis-thuis', want ja Sint Maarten is nu natuurlijk mijn ‘thuis'. Omdat ik natuurlijk de meeste tijd gewoon aan het werk was zijn Kim & Casper zelf veel op pad geweest met de huurauto! Op mijn vrije dagen hebben we dan toch nog de kans gehad om samen op pad te gaan, en zo hebben we Pinel Island en Mullet Bay onveilig gemaakt. Natuurlijk kon een bezoekje aan de Lolo's niet ontbreken en zo hebben we daar heerlijk onze barbecue spare-ribs opgesmikkelt. Nou komt er helaas aan alle visite weer een eind en moest er natuurlijk ook weer afscheid worden genomen. En het gaat nog wel weer eventjes duren voordat er weer visite komt.

Inmiddels is het WK voetbal natuurlijk ook in volle gang en zodra de kans zich voordoet probeer ik daar natuurlijk ook van te genieten. Zo hebben we afgelopen zaterdag de wedstrijd Nederland - Japan gekeken in Holland House. Door het tijdsverschil was het even doorbikkelen want de wedstrijd begon hier al om half 8 ‘sochtends. Helaas gaat het werk natuurlijk gewoon door wat betekend dat ik niet voor de buis gekluisterd kan zitten kijken.

Nou heb ik sinds kort ook een nieuwe hobby, namelijk het volgen van het NBA Basketball. Gelukkig is dat niet aan tijdsverschil gebonden en konden we gewoon ‘savonds bij Buccanneer, met een drankje in de hand, kijken. Na een spannende zenuwslopende finale (best out of 7) tussen de LA Lakers en de Boston Celtics, kan ik jullie blij melden dat mijn team, de Lakers, hebben gewonnen! Nu maar hopen dat Nederland hetzelfde gaat doen in het WK!

Nou jullie zijn wel weer op de hoogte van al mijn spannende activiteiten! Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn blog. Ben elke keer nog steeds erg blij en dankbaar om ze te mogen lezen!

Tot de volgende blog!

Liefs, Marjon

Reacties

Reacties

sippy

hoi marion, leuk om weer wat te lezen. Fijn dat je je daar helemaal thuis voelt. Zondag gaat je mams met bobski op vakantie en blijven wij helemaal eenzaam achter. Maar zij hebben het vast helemaal leuk daar in Noorwegen. Wij werken nog wat en gaan in september.
Nee niet naar St. Maaren,dat blijft nog even een wens, zal ook nog wel even duren.
Heb jij ook vakantie daar of bikkel je gewoon door en vier je vakantie in je vrije tijd?

groetjes, buuf Sippy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!